کد خبر 1046614
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کی روش در بی بی سی

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از مدت‌ها درباره هافبک رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش مشرق، یک ماه به شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمریکای جنوبی باقی مانده است. کارلوس کی‌روش و کارد فنی تیم ملی کلمبیا به آخرین جزییات در رابطه با شروع کار تیم در ورزشگاه متروپولیتانو برابر ونزوئلا پرداختند. تیم ملی کلمبیا می‌خواهد برای سومین سال پیاپی به جام جهانی صعود کند.

سرمربی پرتغالی به اروپا سفر کرده است تا با بازیکنان کلمبیایی ملاقات کند. او پنج‌شنبه به "استادیو دو راگائو" رفت تا شرایط لوییس دیاس و ماتئوس اوریبه که برای پورتو بازی می‌کنند را بررسی کند و در آن جا با رسانه‌ها صحبت کرد. کی‌روش گفت: ما آماده و آرام هستیم. با وجود برخی از شرایط دوست داریم بعضی از بازیکنان بیش‌تر بازی کنند و کم‌تر آسیب ببینند چون یک ماه به شروع انتخابی جام جهانی باقی مانده است. کادرفنی در اروپا، مکزیک، برزیل و آرژانتین کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

خامس شاگرد آنچلوتی می‌شود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در ادامه اظهار کرد: به همه بازیکنان نزدیک هستیم تا روند پیشرفت‌شان را بینیم. این موضوع به بهتر شدن کلمبیا کمک می کند. همچنین یک بدنساز در مادرید داریم تا از خامس رودریگس و آریاس حمایت کند. ما در فدراسیون هدف‌مان این است که با تمام دقت از بازیکنان ملی پوش حفاظت کنیم. داستان خامس و نیمکت نشینی‌اش در رئال مادرید من را نگران نمی‌کند. می‌دانیم او در شرایط سختی قرار دارد اما مانند دیگر بازیکنان دقایق کمی بازی می‌کند. در رابطه با خامس داستان کمی عجیب است. فصلی خیلی عجیبی داشت. من و دیگر اعضای کادرفنی به دنبال این هستیم که به همه بازیکنان کمک کنیم به خصوص به خامس که در وضعیت پیچیده‌تری قرار دارد. 

کی‌روش که به تماشای دیدار گالاتاسرای و فنرباغچه رفته بود شاهد گلزنی رادامل فالکائو بود. سرمربی پرتغالی به بازیکنش اعتماد دارد و او را یکی از بازیکنان اصلی تیم می‌داند. او درباره مهاجم کلمبیایی گفت: فالکائو مانند خامس از بازیکنان مهم و اصلی تیم محسوب می‌شود. خوشحالم که بهبود یافت.

کرونا هفته پیش وارد ایتالیا شد و بیش از ۴۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند. برخی از بازیکنان ملی پوش در تیم‌های ایتالیایی بازی می‌کنند. موریل، ساپاتا و کوادرادو در تیم‌های باشگاهی این کشور پا به توپ هستند. سرمربی پرتغالی در این رابطه اظهار کرد: مشکل خیلی جدی است. خیلی مراقب هستیم. این مشکل برای همه است. با مسوولان دیگر مناطق در ارتباط هستیم. با این حال مثبت می‌اندیشیم به زمانی که بازیکنان ملی پوش ایتالیا را ترک می‌کنند تا به کلمبیا بروند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس