کد خبر 1046295
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دو نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا در اردبیل خبر داد.

به گزارش مشرق، قدرت اخوان اکبری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نتیجه آزمایش ویروس کرونای دو نفر در استان اردبیل مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نتیجه آزمایش کرونا یک نفر در فسا مثبت اعلام شد

دو مورد ابتلا به کرونا در هرمزگان رو به بهبود هستند

آخرین آمار بهبودیافتگان کروناویروس در کشور

وی‌افزود: این دو بیمار از بیماری‌های زمینه‌ای پوستی و مغزی نیز رنج می‌برند و با توجه به شرایط خاص موجود در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۹ مورد نمونه آزمایش ارسال شده افراد مشکوک به مرکز آزمایش کرونای تهران نتیجه آزمایش دو نفر مثبت اعلام شده، ۶ مورد منفی و یک مورد نیز تاکنون اعلام نشده است.

اخوان اکبری ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نفر در استان اردبیل که احتمال ابتلا به کرونا در آنان وجود دارد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی یادآور شد: مرکز ترومای اردبیل به عنوان مرکز درمانی و پذیرش بیماران مشکوک به کرونا معرفی شده و آمبولانس‌های ویژه‌ای نیز برای انتقال افراد مشکوک به بیماری کرونا و انتقال از شهرستان‌ها به مرکز استان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل بهترین راه مقابله با کرونا را پیشگیری و توجه به مسائل بهداشتی دانست و افزود: این بیماری واکسن و دارو نداشته و بیماران قلبی، ریوی، زنان باردار، افراد مسن و سرطانی را بیشتر از سایر افراد در معرض تهدید قرار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    3 0
    مشرق جان از شهردار منطقه ۱۳ خبری نمی نویسی . نکنه حالش وخیمه و از ترس پلیس فتا سکوت کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس