کد خبر 1046248
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
تکرار سناریوی اصلاح بیانیه از سوی AFC/ شرط بررسی مجدد برای میزبانی باشگاه‌های ایران برداشته شد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام شماره حساب به فدراسیون فوتبال برای واریز جریمه این فدراسیون، مبلغ این جریمه را از محل پاداش‌های فوتبال ایران برداشت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت صدور مجوز حرفه‌ای نادرست برای تیم‌های ایرانی، فدراسیون فوتبال ایران را مبلغ ۱۲۰ هزار دلار جریمه کرد که از این مبلغ ۸۰ هزار دلار تعلیقی است و در صورت تکرار این تخلف در دو سال آینده، فدراسیون فوتبال علاوه بر پرداخت این مبلغ، مشمول جرایم بیشتری می‌شود.

هر چند این تخلف مربوط به سال گذشته است و چه بسا AFC در ادامه بررسی‌های خود تخلفاتی را در پرونده‌ تیم‌های ایرانی در سال ۲۰۲۰ به دست بیاورد.

حمیرا اسدی، مسوول امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال با اشاره ابلاغ این محکومیت به فدراسیون فوتبال ایران گفت این موضوع قطعی است و جای اعتراض وجود ندارد.

این حکم مربوط به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال است که مسوولیت آن را سهیل مهدی بر عهده دارد و اخیرا با حفظ سمت به عنوان سرپرست کمیته برگزاری لیگ‌ برتر انتخاب شده است.

مسوول امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال از اعلام شماره حساب به فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت که این جریمه باید تا مدت زمان ۳۰ روز از ابلاغ رای پرداخت شود.

با توجه به امکان نداشتن انتقال وجه از ایران به حساب AFC و پرداخت نشدن پاداش فوتبال ایران در سال‌های گذشته، AFC این مبلغ را از اعتبارات فدراسیون فوتبال برداشت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    1 0
    بودجه AFCو FIFA رو خودمون هر سال تامین میکنیم با پرداخت جریمه ها ،هر چند مدیران از ما نیستند و از مابهترونند
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    محل پرداخت هزینه سوء مدیریت آقایان نشسته در فدراسیون، جیب ملت ایران است.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    این سازمان ضد ورزشی هم چشم طمع برای پولهای امانی ایران در نزد خو دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس