کد خبر 1046114
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
لواندوفسکی

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با کمک به پیروزی خارج از خانه باواریایی‌ها مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به رکورد کریستیانو رونالدو رسید.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن سومین گل پیروزی 3 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه چلسی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به رکوردی رسید که 6 سال پیش توسط کریستیانو رونالدو به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین چلسی مقابل بایرن/ تساوی بارسا و ناپولی +عکس

او که علاوه بر گلزنی پاس دو گل دیگر تیمش را هم داد، در 7 بازی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا 11 گله شد که بالاترین آمار گلزنی او در یک فصل از این رقابت‌ها محسوب می‌شود. همچنین این گل نهمین گل او در بازی‌های اروپایی خارج از خانه این فصل بایرن مونیخ بود و به این ترتیب او رکوردی که کریستیانو رونالدو در فصل 14-2013 با ثبت 9 گل در بازی‌های خارج از خانه رئال مادرید به ثبت رسانده بود را تکرار کرد. این بیشترین تعداد گل زده خارج از خانه توسط یک بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

لواندوفسکی در حالی این رکورد را کارنامه دوران بازیگری‌ خود اضافه کرد که در 672 دقیقه بازی‌اش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان نتوانسته بود گلزنی کند.

دیگر بازیکنی که شب گذشته در بازی بایرن مونیخ و چلسی یک رکورد ثبت کرد، سرژ گنابری بود که با دو گلش در این بازی تعداد گل‌های خود به چلسی در استمفوردبریج را به 6 مورد افزایش داد و از این حیث به رکوردی که قبلاً توسط رونالدینیو ثبت کرده بود رسید او دومین بازیکنی شد که در یک بازی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در خانه چلسی 2 گل می‌زند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس