کد خبر 1046003
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
‌

یکی از حوزه‌هایی که از سلبریتی‌هایی که در هر زمینه اظهار نظر می‌کنند، انتظار می‌رود ورود کنند، کتاب‌خوانی و ترویج آن است.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: امروزه سلبریتی‌ها، به درست یا غلط، جزء ظرفیت‌های فرهنگی جامعه شده‌ و برای بخشی از مردم به الگوهای فکری و معنوی تبدیل شده‌اند.

یکی از حوزه‌هایی که از سلبریتی‌هایی که در هر زمینه اظهار نظر می‌کنند، انتظار می‌رود ورود کنند، کتاب‌خوانی و ترویج آن است.

بررسی صفحات 10 بازیگر ایرانی با بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام با هدف یافتن پست‌هایی که از هر طریق به تبلیغ و ترغیب مخاطبان به مطالعه اختصاص داشته باشد، مایوس کننده بود.

مهناز افشار از صدرنشین‌های این لیست با 10 میلیون دنبال‌کننده و بیش از 600 پست، از هر دری صحبت کرده است، الا کتاب!

بازیگر دیگر سینمای ایران یعنی ترانه علیدوستی هم با نزدیک 6 میلیون دنبال کننده، شرایط مشابهی داشته و پست‌های اینستاگرامی‌اش نشان می‌دهد چندان علاقه به معرفی و تبلیغ کتاب نداشته است.

فقط رامبد جوان در این زمینه پست‌های متعددی منتشر کرده که این اتفاق نشان می‌دهد، اگر سلبریتی‌ها بیشتر کتاب می‌خواندند و ترویج می‌کردند، حاشیه‌های کمتری در جامعه رقم می‌زدند.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    3 0
    وقتی خودشون کتاب نخوانن چطور میتونن تبلیغ کنن
  • ايراني IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    2 0
    البته از اون دنبال كننده چند ميليوني كه فرموديد حداكثر چندهزار نفر دنبال كننده هستن بقيه كنجكاو يا دنبال وقت گذروني يا جواب دادن به چرت و پرت ايشان و ... هستن. در واقع ايشان ديوانه و اون شان ديوانه بازن
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    3 1
    چه گوسفندهایی که فالور گوسفند تر از خودشون هستن.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    بهایی های کثیف مزدور اسراییل....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس