کد خبر 1045993
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
قتل نمایه

آخرین متهم به قتل جوان رابری در استان کرمان که تحت تعقیب عوامل قضایی و پلیس قرار گرفته بود، روز گذشته خود راتسلیم قانون کرد.

به گزارش مشرق، رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر در استان کرمان گفت: آخرین متهم قتل جوان رابری که در محور" ساردوئیه جیرفت به رابر" به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شده بود، در حالی خود را به دستگاه قضایی معرفی وتسلیم کرد، که تیر امسال پس از وقوع یک فقره قتل در منطقه ساردوئیه جیرفت، بی درنگ، رسیدگی به این پرونده در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت و در همان روزهای نخست پس از حادثه، یکی از عوامل قتل در رابر بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

مرگ زن جوان در آتشی که شوهر به پا کرد

قاضی جعفری افزود:تحقیقات فنی و قضایی برای شناسایی مخفیگاه متهمان فراری آغاز شدو عوامل پلیس با شگردهای اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از محل اختفای متهمان دست یافتند، که سرانجام در یک عملیات منسجم از سوی پلیس، چهار نفر دیگر از عوامل اصلی قتل که همه آنان جوان و در رده سنی ۲۰ تا ۲۸ سال هستند در مخفیگاه شان در شهر کرمان دستگیر شدند.

این مسئول قضایی خاطرنشان کرد:آخرین عامل موثر در قتل جوان رابری، نیز صبح روز گذشته با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی رئیس حوزه قضایی، وکیل پرونده و خانواده متهم پس از هشت ماه به دادگاه معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس