کد خبر 1045786
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
قلعه نویی

با توجه به مصدومیت شدید ولسیانی و از دست رفتن فصل برای او، حالا سرمربی سپاهان باید در فکر پیدا کردن زوج مناسب برای این بازیکن باشد.

به گزارش مشرق، دیدار سپاهان برابر پرسپولیس برگزار نشد ولی طبق ترکیبی که امیرقلعه نویی در این مسابقه انتخاب کرده بود، خبری از شایان ملصح در قلب خط دفاعی نبود و سرمربی سپاهان ترجیح داده بود تا از محمدرضا مهدی زاده در پست دفاع آخر استفاده کند.

قلعه نویی همچنین شایان مصلح را که در دو بازی برابر السد و العین در دفاع میانی بازی کرده بود را مقابل پرسپولیس به پست دفاع چپ انتقال داده بود تا نشان دهد با وجود بازیکنانی نظیر مهدی ترکمان و سعید آقایی همچنان سرمربی سپاهان حساب ویژه ای روی او باز کرده می کند.

بیشتر بخوانید:

اتفاق مشابه بازی سپاهان-پرسپولیس در مصر

اما چالشی که حالا مهم ترین مسئله در اردوی سپاهان به شمار می رود، پیدا کردن زوج محمد طیبی است. سپاهان در نیم فصل اول و تا دیدار هفته سیزدهم برابر نساجی مازندران در این پست گولسیانی و عزت پورقاز را در اختیار داشت ولی مدافع ترکمن سپاهان در همین دیدار بود که با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدافع گرجستانی طلایی پوشان هم که با پورقاز زوجی استثنایی برای تیمشان درست کرده بودند نیز در پنجره زمستانی مصدوم شد و فصل را از دست داد تا حالا قلعه نویی مجبور به استفاده از دو بازیکن جدید در این پست حساس و حیاتی باشد.

طیبی یکی از بهترین مدافعان لیگ در نیم فصل اول بود که سرمربی سپاهان معتقد است هنوز برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارد؛ مسئله بعدی اما پیدا کردن زوج او است.

 با در نظر گرفتن ترکیبی که برای سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس انتخاب شده بود، امیرقلعه نویی در 4 دیدار اخیر از سه بازیکن مختلف که امید نورافکن، شایان مصلح و محمدرضا مهدی زاده بوده اند در پست دفاع میانی استفاده کرده است و همین موضوع به وضوح نشان می دهد که سرمربی سپاهان هنوز در این خصوص به جمع بندی و نتیجه گیری نرسیده و زوج دلخواهش را پیدا نکرده است.

سپاهان در دیدار بعدی خود باید روز پنج شنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن برود و باید ببینیم در این مسابقه آیا امیرقلعه نویی باز هم از محمدرضا مهدی زاده به عنوان زوج طیبی استفاده می کند یا ازمیان نورافکن و مصلح، دست به انتخاب خواهد زد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 3
    البته خوب می دانی ولی خودت را به ندانستن زده ای پرسپولیس برابر مقررات در زمین حاضر شد و بقیه ماجرا و شما به عمد در هتل ماندید و تا ساعت 3و نیم دنبال لابی بودید که بازی نکنید چرا ساعت 2به پلیس اطلاع نداید راه باز شود و به ورزشگاه بروید حالا اگر لابی جواب داده بود بازی نمی کردید و اصلا فشاری بر شما نبود بلکه سناریویی بود که خودتان طراحی کردید که شاید عصای دستتان باشد برای چانه زنی و شاید آخرش از دستتان در رفته و مطمئن باشید داشتن قانون و نظم بهتر از بی قانونی است و بهترین کار نه تنها برای سپاهان بلکه برای هر تیمی اجرای صحییح قانون و جریمه سنگین است تا با فکر و روح هوادار بازی نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس