نریمان پناهی

نریمان پناهی مداح اهل بیت(ع) گفت: به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و نگرانی همگان، صلاح دیدیم، جلسات هیأت مکتب‌الحسین(ع) برای حفظ جان مردم تامدتی تعطیل شود، زیرا حفظ جان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش مشرق، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از هیأت‌های مذهبی جلسات هفتگی و مناسبتی خود را برای درامان ماندن مردم در اثر بیماری، تعطیل کردند. هیأت مکتب‌الحسین (ع) نیز به همین جهت جلسات هفتگی و برنامه‌های خود را لغو کرد.

نریمان پناهی مداح اهل بیت (ع) در پی این تصمیم، توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه کرد. وی اظهارداشت: به‌خاطر این ویروس و نگرانی همگان، صلاح دیدیم، جلسات هیأت مکتب‌الحسین (ع) برای حفظ جان مردم تامدتی تعطیل شود زیرا حفظ جان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه برخی ایراد گرفته‌اند چرا جلسات را تعطیل می‌کنید مگر طالب شهادت نیستید، تصریح کرد: ما طالب شهادت هستیم اما کجا و به چه نحوی؟ من از اول پای کار بودم، در جنگ با آرزوی شهادت هم حضور داشتم، هم‌اکنون هم آرزو دارم شهید و تکه‌تکه شوم اما برگزاری جلسه در این شرایط بی‌عقلی است زیرا می‌دانیم برای جلوگیری از بیمار شدن باید پیشگیری کرد.

پناهی افزود: چرا برای زیارت ائمه اطهار (ع) بازرسی قرار داده‌اند و زائران قبل از حضور در صحن‌ها بازرسی می‌شوند؟ این بازرسی برای حفظ جان زائران است. بنابراین این شهادت متفاوت است.

توضیحات کامل این مداح اهل بیت (ع) را در این فیلم مشاهده کنید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ق.خ IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    2 0
    از ایشان به خاطر این کار شایسته که جهت حفظ جان دوستداران اهل بیت است تشکر و قدر دانی می شود انشاالله با رفع این بیماری جلسات هییت مجددا برگزار میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس