ایتمار بن غفیر

رهبر یک حزب راستگرا در فلسطین اشغالی خواستار دادن آزادی کامل به ارتش رژیم صهیونیستی شد تا در مقابل هر راکت ۵۰ فلسطینی را بکشند.

به گزارش مشرق، «ایتمار بن غفیر» رهبر حزب افراطی و راستگرای «عوتسماه یهودیت» خواستار باز گذاشتن دست ارتش این رژیم برای کشتار فلسطینی‌ها شد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی گفت، دولت رژیم صهیونیستی باید به ارتش آزادی کامل بدهد تا در مقابل هر راکتی که به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک می‌شود، پنجاه فلسطینی کشته شود.

غفیر سپس ادامه داد: اسرائیلی‌ها در شهرک‌های مجاور غزه در ترس زندگی می‌کنند و دولت آنها را نمی‌بیند... آنها اسرائیلی‌های درجه دوم هستند که زندگی خود را پس از یک شوک، دوباره احیا می‌کنند.

تنش هفته جاری در غزه پس از آن افزایش یافت که رژیم صهیونیستی با حمله‌ای در دمشق، دو عضو جهاد اسلامی را به شهادت رساند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد دوشنبه (دیروز) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دو رزمنده این گروه به نام‌های «زیاد أحمد منصور» (۲۳ ساله) و «سلیم أحمد سلیم» (۲۴ ساله) در حمله هوایی صهیونیست‌ها در سوریه به شهادت رسیدند.

مقاومت فلسطین در واکنش به این اقدام تروریستی، روز دوشنبه چند راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌ نشین اطراف نوار غزه شلیک و تهدید کرد در صورت هرگونه حماقت صهیونیست‌ها باشدت به آن پاسخ خواهد داد.

منابع فلسطینی دیشب اعلام کردند که توافق آتش‌بس در غزه حاصل شده و این آتش‌بس به صورت دوجانبه و همزمان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    14 1
    پدیدآورنده واقعی هولو کاست علیه فلسطینیان بی پناه اینها هستند که هیچ احدالناسی اجازه وجرات بازدارندگی آنها از خشونت وجنایت را ندارد
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    10 0
    چون مرد دورش ندیده فقط شعار و حرف. بقیه حکومتا هم فقط برا محکم کردن جای پاشون تو کشوراشون فلسطین فلسطین میکنن
  • مهدی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    6 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس