انیمیشن‌

کمپانی دیزنی و پیکسار به عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید انیمیشن خارجی، محتواهای غیراخلاقی و همجنسگرایانه خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش مشرق، محتواهای هم‌جنسگرایانه در سریال‌ها و فیلم‌های هالیوودی موضوع جدیدی نیست اما راه پیدا کردن چنین مضامینی به فضای معصوم کودکان نشان از آموزش‌های پنهان جنسی در مسیر انقلاب جنسی غرب دارد.

شاید اولین انیمیشنی که تم همجنسگرایی را برای کودکان به صراحت تصویر کرد انیمیشن کوتاه "In a Heartbeat" بود که بعد از انتشار در یوتیوب تنها در یکی از پست‌های خود بیش از ۴۰ میلیون بار تماشا شده است و شاید در مجموع نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار تماشا شده باشد.

تصویر انیمیشن IN A HEARTBEAT

بعد از این انیمیشن نیز در انیمیشن اسکاری داستان اسباب بازی ۴ دارای لحظه‌ای از حضور یک زوج همجنسگرای زن بود که کودک خود را به مهدکودک می‌برند و بعد از آن محل را ترک می‌کنند. چیزی که ناراحتی مادران آمریکایی را به دنبال داشت و موسسه «یک میلیون مادر» کمپینی برای تحریم انیمیشن  Toy Story ۴ به راه انداخت و دوازده هزار مادر آمریکایی به این کمپین پیوستند و خواستار جلوگیری از پخش این انیمیشن شدند که البته موفق نشدند و لابی‌های همجنسگرایان در والت دیزنی قوی‌تر از آن بودند که نگذارند این اثر کودکانه اکران نشود.

نمایی از همجنسگرایان در داستان اسباب بازی ۴

اما برخلاف اینکه برخی این رویه را اتفاقی و نه از روی عمد می‌پندارند بار دیگر خبر انیمیشن همجنسگرایانه دیگری با نام «Onward به پیش» منتشر شد که در آن زنی را نشان می‌دهد که از همجنس‌گرایی خود خبر می‌دهد. نکته مهم آن که این انیمیشن را نیز دیزنی تولید کرده است و حتی برای صداپیشگی آن از «لینا ویت» نویسنده و بازیگر همجنسگرا استفاده شده است.

نمایی از انیمیشن «به پیش»

دیزنی در سالی که گذشت تنها در حوزه انیمیشن تابو شکنی نکرد بلکه در خصوص مجموعه جنگ‌ستارگان که نزدیک به ۴۰ سال از عمر آن می‌گذرد و جزو معدود فیلم‌های نسبتاً سالم هالیوودی تلقی می‌شد، برای اولین بار نیز این مضمون غیراخلاقی را در فیلم خود به نمایش گذاشت.

جدی گرفتن مخاطبین همجنسگرا و تولید محتوا برای آنان یکی از اتفاقت حساسی است که صنعت سرگرمی سازی غرب به آن توجه کرده است. البته بیشتر از آنکه مخاطبین همجنسگرا جدی گرفته شوند این آموزش و خط دهی همجنسگرایانه است که جدی گرفته شده است. بعید به نظر می‌رسد که میزان دگرباشان جنسی آنقدر زیاد و این مسأله مهم باشد که حتی پای این موضوع به فضای کارتون‌ها نیز باز شود.

به عنوان مثال سایت شبکه نتفلیکس در میان دسته‌بندی‌های خود مانند درام، جنایی، ورزشی و... در بخشی که آثار خود را بر اساس مخاطبین مانند خانواده، کودکان و نوجوانان تقسیم بندی می‌کند، بخشی جدا برای مخاطبین هم‌جنسگرا دارد.

نشان دگرباشی جنسیتی در نتفلیکس

در هر حال اشتیاق روز افزون رسانه‌های سرگرمی‌ساز غربی برای توجه به محتوای همجنسگرایی بدون شک از برنامه‌های بلندمدت فرهنگ و نظام سلطه سکولار است که برخلاف آنکه بنیان خانواده‌ها در تهدید و وضعیت بحرانی قرار دارد باز در صدد تبلیغ فرهنگ غیراخلاقی همجنسگرایانه است که نتایج آن را نیز می‌توان به دلیل علاقه مخاطبین داخلی به سریال‌ها و فیلم‌های خارجی در  جامعه خودمان مشاهده کنیم.

امیدواریم خانواده‌های ایرانی قبل از نمایش انیمیشن‌های خارجی از محتوای آن کاملاً مطمئن باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    44 30
    دوتا زن یا دوتا مرد دست بندازن گردن هم یعنی همجنس بازی؟ مشرق برو تفکرت رو درست کن
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      42 5
      مثل بچه ها فقط به نقاشی توجه نکن ، نوشته دو زن فرزندشان را به مهدکودک می برند.
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      15 8
      تو بذار بچه هات ببینن. درک.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
      6 4
      تو آمریکا جنبش های مردم نهاد دارن اعتراض میکنن. اونا هم باید برن تفکرشونو درست کنن.
    • علی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
      5 4
      مغرب برو بصیرت پیدا کن و بینشت رو درست کن
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    11 11
    اگر دقت کرده باشید شخصیت های همجنس گرا ، موهای مشکی و ظاهری غیراروپایی به تصویر کشیده شده اند تا کودکان غیراروپایی به دلیل شباهت و همذات پنداری از انها، پذیرش الگو راحت صورت بگیرد.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    9 13
    تو انیمیشن شاهزاده اژدها همجنس گرایی تو خیلی از صحنه ها گنجانده شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس