کد خبر 1045460
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
باران

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران به حجم بالای بارش‌ها اشاره کرد و گفت: شهروندان در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نداشته باشند.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران در مواجه با بارش‌های ۴۸ ساعت آینده اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در آماده باش کامل هستند.

ببینید:

فیلم/ هشدار تخلیه منازل به ساکنان پلدختر

وی در ادامه افزود: از سه شنبه هفته گذشته سامانه بارشی توسط وزارت کشور رصد و دستورات لازم جهت آمادگی به کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان صادر شد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران درباره این سامانه بارشی مطرح کرد: با گذشت زمان و بررسی تصاویر ماهواره‌ای این مدل تغییر کرد و حجم بارش‌ها به حدی کم شده که نیاز به برآوردهای خاص وجود ندارد.

درجاتی در همین رابطه بیان داشت: کلیه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان جهت مقابله با هرگونه رخدادی در آماده باش کامل هستند.

وی در توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در حاشیه رودخانه ها اتراق نداشته و برای تماشا و عکس‌برداری از حجم بالای آب در رودخانه‌ها توقف نکنند و همچینین در مسیرهای کوهستانی زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس