کد خبر 1045408
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کارت سوخت نمایه

نماینده مردم رباط‌کریم به رئیس‌جمهور به خاطر کاهش سهمیه‌ها در کارت‌های سوخت تذکر داد.

 به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 5 اسفند 98) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم به رئیس جمهور به خاطر کم شدن بنزین کارت سهمیه سوخت و محاسبه بنزین بر اساس مضربی از اعداد 3.99 که موجب نارضایتی مردم شده است تذکر داد.

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد: چرا خسارات مربوط به بارندگی و سیل‌های سال‌های 97 و 98 در حوزه انتخابیه اینجانب پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید:

وی همچنین به رئیس جمهور لزوم توجه به مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل در سیستان و بلوچستان و اقدام عملی دولت در زمینه مسکن، فضای آموزشی، راههای دسترسی کشاورزی، دامپروری و معیشت را متذکر شد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس جمهور لزوم خروج دولت جمهوری اسلامی ایران از NPT در صورت گستاخی آمریکا و اروپا را متذکر شد.

وی همچنین به وزیر ورزش لزوم بررسی علل افزایش مهاجرت ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران به کشورهای دیگر و جلوگیری از تکرار این اتفاقات را متذکر شد.

این نماینده همچنین به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم اصلاح ساختار اقتصادی کشور و جلوگیری از خلق رکوردهای فاجعه‌بار نظیر رکورد در نرخ بیکاری،‌ رشد منفی اقتصادی را متذکر شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد علت عدم کنترل و نظارت بر قیمت کالاها به ویژه خودرو که باعث افزایش قیمت‌ها شده است تذکر داد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی خواستار تسریع در رسیدگی به زلزله‌زدگان زلزله روز گذشته استان آذربایجان غربی شدند.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا نسبت به افزایش سهمیه و کاهش قیمت بنزین در مناطق فاقد گاز اقدام لازم صورت نمی‌گیرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمال IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    4 0
    باسلام اینها اصلا پیشکش خواهشا فقط به ایشان بفرماییددر مورد ویروس کرونا هیچ کاری انجام ندن تورو خدا بگید دخالت نکنه چون اگه دخالت کنه فاجعه بارخواهدشد سپاسگزاریم حسن الله برکت الله.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس