کد خبر 1045336
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
خوش و بش مجیدی و رادولوویچ - استقلال و ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با عدم شرکت در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی با استقلال عملا به نمایندگان رسانه‌ها و مسئولان برگزاری بی‌احترامی کرد.

به گزارش مشرق، مدت‌هاست سازمان لیگ فوتبال ایران روی حضور مربیان در نشست‌های خبری اصرار دارد اما در این بین هستند مربیانی که بی اعتنا به خبرنگاران رسانه‌های گروهی در موعد مقرر در کنفرانس‌ها شرکت نمی‌کنند و از طرفی برخورد جدی هم با آنها صورت نمی‌گیرد.

اینکه یک مربی به دلیل عدم شرکت در کنفرانس‌های خبری، رقمی بین یک تا 3 میلیون تومان جریمه شود، تا امروز تاثیری در روند حضور یا غیبت آنها نداشته و حتی باعث بی نظمی‌ بیشتر شده است. در این بین، برخی سرمربیان با فرستادن دستیاران خود به نشست‌های خبری عملا این مراسم را بی ارزش می‌خوانند. از سوی دیگر، هستند مربیانی که بدون در نظر گرفتن حساسیت‌های یک مسابقه، در نشست های خبری قبل و بعد از بازی‌ها شرکت می‌کنند اما هیچ تفاوتی بین آنها نیست و سازمان لیگ فوتبال ایران خیلی راحت از کنار موضوع به این مهمی رد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حمله تند اسماعیلی فر به سرمربی ذوب آهن

جدیدترین نوع بی نظمی و بی اعتنایی در لیگ برتر توسط رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن صورت گرفته است. سرمربی تیم اصفهانی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال شرکت نکرد و به بهانه کسالت حسن استکی را به کنفرانس خبری فرستاد اما ظاهرا کسالت وی ادامه دار بود! این مربی در نشست خبری بعد از مسابقه هم شرکت نکرد تا عملا به کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی و خبرنگارانی که در سالن کنفرانس حضور پیدا کرده اند، توهین کند.

سوال اینجاست؛ آیا سازمان لیگ و متوالیان برگزاری کنفرانس‌های خبری ارزشی برای رسانه‌های گروهی قائل هستند؟ آیا متولیان می‌دانند که اهالی رسانه برای حضور در نشست های خبری، چه پروسه‌ای را طی کنند تا در ساعت مقرر رسیده و امور را ساماندهی کنند؟ با همه این مشکلات، یک مربی بدون در نظر گرفتن چنین شرایطی، خیلی راحت پیغام می‌دهد که در نشست خبری شرکت نمی‌کند.

پیش از این و در پایان فصل گذشته لیگ برتر مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند در صورتی که مربیان در فصل جدید در کنفرانس‌های خبری شرکت نکنند، جریمه خواهند شد و شاید محروم هم شوند اما با گذشت 20 هفته از لیگ برتر، خبری پیرامون محرومیت و جریمه سرمربیان تیم‌ها به خاطر غیبت در این مراسم منتشر نشده است.

به نظر می رسد سازمان لیگ باید در این باره با قاطعیت و جدیت ورود کند تا بدیهیات یک برگزاری حرفه ای در حوزه رسانه و اطلاع رسانی، به درستی و کامل انجام پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • bahram IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    1 0
    من ذوب آهن مردمی را دوست دارم.اما استقلال تهران و سپاهان اصفهان فوتبال ملی راخراب کردند.پرسپولیس برنده اعلام شود وذوب آهن باید یک امتیاز بگیرد گل اول استقلال آفساید بود گل دوم ذوب سالم سالم.
    • لنگ حقیر IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      0 1
      بو گند لنگ همه جا رو گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس