برنی سندرز نمایه

نامزد پیشتاز دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اگر در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود هر کاری که ممکن باشد انجام خواهد داد تا صلح را در خاورمیانه برقرار کند.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا گفت هر کاری که ممکن باشد انجام خواهد داد تا صلح را میان فلسطینیان و اسرائیل ایجاد کند.

وی که این موضوع را در پیامی در توئیتر مطرح می‌کرد، افزود: «مردم اسرائیل حق زندگی در صلح و امنیت را دارند همانطور که مردم فلسطین نیز چنین حقی را دارند. من نگران برنامه کاری شورای امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) برای مقاماتی هستم که قرار است در این کنفرانس حضور یابند و به ابراز دیدگاه تعصب گرایانه و مخالف با حقوق اولیه مردم فلسطین بپردازند.»

بیشتر بخوانید:

ترامپ: «آدام شیف» فاسد و «برنی سندرز» دیوانه است

ترامپ: برنی دیوانه در ایالت نوادا وضع خوبی دارد

سندرز گفت که به همین دلیل قصد ندارد در این کنفرانس حضور پیدا کند.

این سناتور ایالت ورمونت اضافه کرد: «به عنوان رئیس‌جمهور،‌ من از حقوق اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها حمایت خواهم کرد و هر آنچه را که ممکن باشد انجام خواهم داد تا صلح و امنیت را به منطقه بیاورم.»

سندرز در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. وی در سیاست خارجی شعار پایان دادن به جنگ‌های بی‌پایان آمریکا و گفت‌وگو با رقبا را مطرح کرده و در مورد غرب آسیا نیز گفته است که واشنگتن باید عربستان سعودی و ایران را به سمت گفت‌وگو و حل اختلافات دوجانبه سوق دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    10 31
    اینا سر و ته یک کرباس اند
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
      5 5
      مطمئنم شماها همونهایی هستید که در سایت های دیگه در دفاع از ترامپ نظر می نویسید
  • 00000 IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    10 13
    صلح چیه ؟ شما نون تون توی جنگه .
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    9 13
    جمع کن از منطقه ی ما برو بیرون. برا ما تو و اون و یکی دیگه هیچ فرقی ندارین. شماها عمله ی دست صهوینیسم هستین. تنها راه صلح در جهان یکی نابودی صهوینیسم یکی هم نابودی اصلاح طلباست و لا غیر.
  • GB ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    24 9
    سندرز یک سوسیالیست متعهد است. ترامپ شیاد و شازلاتان است. لیکن مردم عادی در کوچه و خیابان تعین کننده رییس جمهور بعدی آمریکا هستم و آنها به راحتی گول می خورند. اگه سندرز انتخاب بشه برای صلح جهانی خوبه و از دست این کلاهبردار مردم دنیا راحت می شوند.
  • مهرناز IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر لابی های صیهونیست ها " با هزینه های کلانی که انجام می دهند توانند جلوی انتخاب ساندز را بگیرند " نشان می دهد مردم امریکا تکانی به خود داده اند " تا تغییرات چشم گیری که ساندرز مدعی ان است " انجام گیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس