کد خبر 1045030
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
نمکی وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه با همکاری شورای تامین استان قم تمهیداتی اندیشیده شده است که مردم مجبور به سفر به سایر نقاط نباشند، گفت: با شیوه قرنطینه سازی شهرها موافق نیستیم.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، با اشاره به برگزاری ستاد کشوری کنترل کروناویروس با دستور رئیس جمهور، گفت: این سومین جلسه‌ای بود که با حضور سایر وزرا و معاون اول رئیس جمهور امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: ترس ایجادشده از کرونا، کاذب است

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این ستاد کشوری،‌ گفت: گزارش‌هایی از میزان بروز بیماری در این جلسه ارائه و مباحثی پیرامون تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها دنبال شد. 

ببینید:

فیلم/ احتمال قرنطینه‌شدن تهران

وزیر بهداشت با بیان اینکه همچنان کانون آلودگی به ویروس شهر قم است،‌ تصریح کرد: با همکاری شورای تامین استان تمهیداتی اندیشیده شده است و امکانات برای مردم استان فراهم است که مردم مجبور به سفر به سایر نقاط نباشند. بنده و همکارانم با شیوه قرنطینه سازی شهرها موافق نیستیم چراکه مردم با هوشمندی خود در منزل می‌مانند و با رعایت توصیه‌های بهداشتی ما می‌توانند در جلوگیری از زنجیره انتقال بیماری نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در استان قم کمبود ماسک و مواد شوینده بود، اظهار کرد: به دنبال این موضوع مقرر شد تا بسته‌ای شامل ماسک،‌ شوینده و بروشور در اختیار خانواده‌ها در استان قم قرار گیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس