کد خبر 1044964
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
شیخ دیاباته

مهاجم تیم فوتبال استقلال تا پایان سال 98 نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و در این مدت باید روند درمانی خود را پیگیری کند.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از مصدومیتی که در دیدار با نفت مسجد سلیمان با آن مواجه شد از کادر فنی این تیم مرخصی گرفت و برای دیدار با خانواده‌اش راهی فرانسه شد.

این بازیکن به این شرط به کشورش سفر کرد که روند درمان خود را در آنجا پیگیری کند اما حالا با بازگشت وی به تهران مشخص شده شرایط این بازیکن نه تنها تغییر نکرده بلکه وضعیت کشاله دیاباته بدتر از قبل هم شده است!

مهاجم تیم فوتبال استقلال که کادر فنی استقلال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود روز گذشته از پای خود عکس گرفت اما ظاهرا عکس MRI پیام‌های خوبی را برای کادر فنی تیم استقلال نداشته و وی باز هم چند هفته آینده را از دست خواهد داد. 

بیشتر بخوانید:

عجیب مثل شیخ دیاباته

اگر چه با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است برگزاری مسابقات لیگ برتر تحت تاثیر قرار بگیرد و حتی مسابقات لغو شود اما با همه این شرایط دیاباته فعلا نمی‌تواند در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد دیاباته تا پایان سال 98 نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و در این بین وی در دیدارهای لیگ برتر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم تا آن مدت از دست داده است مگر اینکه مسابقات فوق عقب بیفتد و یا به زمان دیگری موکول شود.

این اتفاق در شرایطی برای دیاباته رخ داد که مهدی قائدی نیز در دیدار با الشرطه دچار مصدومیت شد اما بعد از 10 روز بلافاصله به میادین برگشت و احتمالا امروز نیز برای دقایقی در ترکیب آبی پوشان به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    اگه فرصت کردی دو تا خبر هم از استوکس و بی انضباطی هاش کار کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس