فرودگاه امام/کرونا

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نامه وزیر بهداشت برای ارسال پیامک‌های آموزشی پیشگیری از کرونا



وی با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می شود گفت : مسافران ترکیه می توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانترهای ٨١ و ٨٢ و پس کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت نمایند.

کاشانی حیدری افزود مسافران به مقاصد شهرهای کشور ترکیه باید قبل از دریافت کارت پرواز با مراجعه به کانترهای یاد شده؛ کارت سلامت پزشکی خود را دریافت کرده و سپس اقدام به تحویل بار و دریافت کارت پرواز نمایند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستقر در سالن خروجی ترمینال مسافری شماره یک نیز آماده خدمت رسانی به مسافران محترم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    1 0
    بله همه دنیا مرزشون حساب کتاب داره وبا کسی رو در واسی ندارند ای۰ کاش یاد می گرفتیم ظاهرا ما اموزش ناپذیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس