کد خبر 1044905
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
تبانی

اظهارات غیرکارشناسی و مبتنی بر اطلاعات غلط یک مسئول سازمان لیگ موجب نگرانی چند باشگاه لیگ برتری و هواداران آنها شده است.

به گزارش مشرق، از شب گذشته که مشخص شد بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال باید بدون تماشاگر برگزار شود، باشگاه‌های سپاهان، استقلال و شهرخودرو که میزبان هستند، به این موضوع معترض شده و خواستار لغو این دیدارها شدند اما سازمان لیگ و مسئول کمیته مسابقات، همچنان روی برگزاری این رقابت ها مصر هستند.

صبح امروز سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گویی تلویزیونی ادعا کرد که «همانطور که می‌دانید مرکز این بحران (کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود» اما وی ساعتی پیش به اشتباه خود پی برد و مجبور شد مصاحبه خود را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید:

نمی‌دانستم فوتبال چین به خاطر کرونا تعطیل است!/ جایی قرنطینه شود لیگ را تعطیل می‌کنیم

مهدی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها در خصوص اینکه لیگ چین به زمان دیگر موکول شده، گفت: «این اطلاعاتی بود که در اختیار من گذاشتند و اگر اشتباه کرده ام، به همین دلیل بوده است». سوال اینجاست که چطور سهیل مهدی که مسئولیت مهمی در سازمان لیگ دارد و بر برگزاری مسابقات در لیگ برتر اصرار می‌کند، از برگزاری یا عدم برگزاری لیگ چین که به قول خودش مرکز بحران است اطلاع ندارد و بر پایه این اطلاعات نادرست، تحلیل کرده و تصمیماتی می گیرد که می تواند تبعاتی جبران ناپذیر و فاجعه بار داشته باشد؟

وی در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد که ویروس کرونا در کشورمان به مرحله ابتلا نرسیده و به همین دلیل روی برگزاری مسابقات مصر هستیم. مهدی در حالی چنین اظهار نظری را انجام داده که معمولا برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه باید پیشگیری صورت بگیرد و چطور نهادهای مختلف دانشگاه‌ها، مدارس و ... را تعطیل کرده‌اند اما مسئول مسابقات سازمان لیگ می‌گوید روی برگزاری مسابقات اصرار داریم؟ منبع و مرکز تصمیم گیری در این حوزه کیست که موجب شده تا سازمان لیگ بر چنین تصمیم غلطی اصرار کرده و جوانب مختلف را نبیند؟ مسئولیت چنین تصمیمات لجوجانه بر عهده چه کسی خواهد بود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ad IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    کل فدراسیون داره به هر دری میزنه تا تیمشو قهرمان شه شرم بر ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس