کد خبر 1044893
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
جرارد

سرمربی کنونی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز ضمن تمجید از فرانک لمپارد، می‌گوید آماده جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول نیست.

به گزارش مشرق، استیون جرارد که بیش از یک دهه با فرانک لمپارد، قلب خط میانی تیم ملی فوتبال انگلیس را در تسخیر خود داشتند و پیش از بازنشستگی از بازی‌های رده ملی پس از جام جهانی 2014، بیش از 100 بازی با پیراهن سه‌شیر انجام دادند، در تمجید از لمپارد که با چلسی روند خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه می‌کند، در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: من شجاعت لمپارد را تحسین می‌کنم، او هدایت چلسی را در بزرگترین لیگ دنیا، آن هم در شرایطی که باشگاه با محرومیت از جذب بازیکن مواجه بود، برعهده گرفت. افتخار می‌کنم که زمانی هم‌تیمی او بودم.

بیشتر بخوانید:

ستاره بارسا بهترین بازیکن دهه اخیر لیورپول

سرمربی کنونی گلاسکو رنجرز افزود: طبعاً من و فرانک مورد مقایسه قرار خواهیم گرفت، درست به مانند زمانی که ما بازیکن بودیم. آیا ما می‌توانستیم در کنار هم بازی کنیم؟ کدامیک از ما بهتر بود؟ هنوز هم چنین مقایسه‌هایی بین من و لمپارد می‌شود، اما واقعیت این است که ما در دو شغل متفاوت مشغول به کار هستیم.

وی همچنین درباره ازسرگیری رقابتش با لمپارد در لیگ برتر انگلیس، این بار در قامت سرمربی اظهار داشت: مطمئنم که فرانک هم چنین فکری در سر داشته است، اما من همچنین عاشق این هستم که با مورینیو رقابت کنم. درک می‌کنم که چرا هواداران لیورپول تصور می‌کنند که من می‌توانم جانشین یورگن کلوپ در لیورپول شوم چون من برای مدت طولانی کاپیتان این تیم بودم و هواداران دوست دارند من به باشگاه بازگردم اما در درجه نخست باید به اندازه کافی برای این کار خوب بود و مالکان باشگاه هم اطمینان حاصل کنند که فرد مناسب برای این حرفه هستید.

هافبک پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید در پایان خاطرنشان کرد: اگر فرصت سرمربیگری لیورپول را داشته باشم، می‌خواهم به بهترین شکل ممکن خودم را برای این کار آماده کنم. آیا در حال حاضر آماده سرمربیگری لیورپول هستم؟ شاید نه!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس