آبیار

آبیار در برنامه‌های دیگری از جمله سمینار بررسی مشکلات و چالش‌های زنان در دنیای معاصر، کارگاه انتقال تجربیات به هنرمندان پاکستانی، برنامۀ نمایش فیلم «شیار 143» به زبان اردو حضور یافت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - نرگس آبیار شیار 143 ، نفس و شبی که ماه کامل شد، موفق به کسب  جایزه زنان برتر و موفق جهان اسلام شد. آبیار این جایزه در حضور رئیس جمهور پاکستان نشان برترین زنان راهبر ۲۰۲۰ را دریافت کرد.در این مراسم که توسط کمپانی رسانه‌ای HUM TV پاکستان تدارک دیده شده بود، از زنان موفق و تاثیرگذار کشورهای مختلف جهان تقدیر و نشان زنان راهبر 2020 به آنها اعطاء شد.

بیشتر بخوانید:

افتخارآفرینی نرگس آبیار در جمع زنان موفق جهان اسلام


عارف علوی، رئیس‌جمهور پاکستان، عمران اسماعیل استاندار ایالت سند و جمعی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری پاکستان و دیپلمات‌های مقیم کراچی، از حاضران این مراسم ویژه بودند که چهارشنبه شب در استانداری ایالت سند برگزار شد.

حضور نرگس آبیار در کراچی و دریافت نشان زنان راهبر 2020 با استقبال گستردۀ شخصیت‌های هنری و سینمایی این کشور مواجه شد. آبیار در زمان حضور در کراچی علاوه بر شرکت در برنامۀ مذکور، در برنامه‌های دیگری از جمله سمینار بررسی مشکلات و چالش‌های زنان در دنیای معاصر، کارگاه انتقال تجربیات به هنرمندان پاکستانی، برنامۀ نمایش فیلم «شیار 143» به زبان اردو، ملاقات با برخی از کارگردانان پاکستانی نیز حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    9 0
    زنده باد
  • کوروش IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    به عنوان یه ایرانی میگم ،اصلا ادیان و این حرف ها به کنار،دستشون درد نکنه لباس شایسته ای پوشیدند،درود خداوند بر ایشان،خداحافظشان.
  • معصومه IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    2 0
    تبریک به زن موفق جهان اسلام. آفرین.. از حجابتون چقد برازنده زن ایرانی هست. ای کاش بقیه هنرمندان از شما یاد بگیرن. هنر ایرانی به شما افتخار میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس