کد خبر 1044766
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
زیدان

زین الدین زیدان پس از شکست در زمین لوانته از بازیکنانش خواست که تمام توان شان را برای پیروزی بر سیتی و بارسلونا به کار ببرند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید که هفته گذشته در برنابئو برابر سلتا با تساوی ۲-۲ متوقف شده بود، در زمین لوانته ۱-۰ شکست خورد و صدر را به بارسا واگذار کرد. در آستانه دو بازی حساس برابر سیتی و بارسا، رئال حالا در وضعیت بغرنجی گرفتار شده است. مصدومیت ادن هازارد نیز خبر بد بعدی برای رئالی ها بود.

بیشتر بخوانید:

شکست کهکشانی‌ها در مصاف با لوانته

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول بارها به دروازه لوانته رسیدیم و گل تنها چیزی بود که کم داشتیم. خیلی خوب شروع کردیم ولی گل، مهمترین فاکتور ورزش فوتبال است. آنها اما در نیمه دوم یک موقعیت گل داشتند و به گل رسیدند. در یک هفته ۵ امتیاز از دست دادیم و فوتبال به همین تلخی است. در فصل جاری روزهای خوب زیادی داشته ایم ولی در این دو بازی ۵ امتیاز از دست دادیم. هفته پیش رو هفته سرنوشت سازی است و باید به جاده پیروزی برگردیم. باید بلند شد و این شکست را فراموش کرد.»

زیدان ادامه داد:« در هر صورت شرایط همین است و ما ۵ امتیاز را از دست داده ایم. امشب برای گلزنی دچار مشکل شدیم و با وجود ارائه یک بازی خوب، در گلزنی ضعف نشان دادیم. حالا باید به سیتی و ال کلاسیکو فکر کنیم. کمی ناراحتم به خصوص برای بازیکنانم که همه توان شان را در زمین گذاشتند. روزهای بدی برای ماست ولی چهارشنبه بازی حساسی داریم و هفته بعد نیز بازی تعیین کننده برابر بارسا.»

وضعیت هازارد:« حس بدی نسبت به مصدومیتش دارم. او از همان ناحیه مصدومش دچار مشکل شده و به نظر  شرایط خوب نمی آید ولی باید تا فردا صبر کرد.»

ال کلاسیکو:« پس از این دو نتیجه بد می دانیم که باید در ال کلاسیکو پیروز شویم. همه کار برای بازگشت به لالیگا خواهیم کرد ولی قبل از آن باید سیتی را در لیگ قهرمانان شکست دهیم. هر دو بازی اهمیت بالایی دارند.»

نگرانی ها:« چیزی من را نگران نمی کند. فوتبال همین است. در این فصل روزهای خوب زیادی داشته ایم و نباید به خاطر این دو بازی تسلیم شد. نباید از لحاظ ذهنی دچار تزلزل شویم. باید انرژی و روحیه مان را بازیابی کرده و به پیروزی در دو بازی پیش رو فکر کنیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس