کد خبر 1044726
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۳
ترامپ نمایه

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در صفحه توییتر خود با توهین به رقبایش در انتخابات آمریکا نوشت برنی سندرز دیوانه در ایالت بزرگ نوادا وضع خوبی دارد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری با توهین به رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات نوشت: «به نظر می‌رسد برنی دیوانه در ایالت بزرگ نوادا وضع خوبی دارد.»

بیشتر بخوانید:

سندرزترامپ بلومبرگ را زیر دندان‌هایش خرد می‌کند

ترامپ نوشت: «بایدن و بقیه ضعیف به نظر می‌رسند و به هیچ وجه مایک کوچولو (بلومبرگ) نمی‌تواند پس از بدترین عملکرد در تاریخ مناظرات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی خود را از سر بگیرد. تبریک برنی و اجازه نده که آن‌ها این برد را از دست تو خارج کنند!»

ترامپ در توییت دیگری پیش از این با ادعای کمک روسیه به پیروزی برنی سندرز در انتخابات آمریکا اعلام کرد دموکرات‌ها در ایالت نوادا باید مراقب روسیه باشند.

این در حالی است که پیش از این برنی سندرز گزارش روزنامه واشنگتن‌پست درباره کمک روسیه به ستاد انتخاباتی خود برای پیروزی در انتخابات را تکذیب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    1 0
    حرف امروز رهبری این بود: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    3 0
    کسی نیست سر این احمق را روی سینه اش بگذارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس