فوتبال نمایه

باشگاه های شهرخودرو و سپاهان با انتشار بیانیه ای خواستار لغو بازی های خود شدند.

به گزارش مشرق، به دنبال اطلاعیه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورزش و عدم توجه به لغو دیدار های دو تیم لیگ برتری سپاهان و شهرخودرو مقابل رقبایشان ، این دو باشگاه در بیانیه ای مشترک خواستار لغو مسابقاتشان شدند.

بیشتر بخوانید:

سپاهان خواستار لغو دیدار با پرسپولیس شد

موضع سپاهان در خصوص بازی با پرسپولیس: برگزاری با حضور هواداران یا لغو مسابقه

در این بیانیه آمده است:

فوتبال بدون حضور تماشاگران یک رقابت بی روح و بدون جذابیت است و این حق تیم های فوتبال است که از خواسته به حق هوادارانشان یعنی حضور و حمایت در بازی هایی که میزبان هستندبرخوردار باشند.

طی چند روز گذشته و با شیوع بیماری کرونا در کشور حالا همه به دنبال مقابله با این بیماری هستیم تا هموطنانمان کمترین آسیب را ببینند، اما اطلاعیه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورزش و لغو تمام مسابقات ورزشی به غیر از سه مسابقه لیگ برتر که قرار است یکشنبه برگزار شود تعجب همه را در بر داشت.

بی شک هیچ یک از باشگاه های سپاهان و شهرخودرو، به هیچ وجه خواهان به خطر افتادن سلامتی مردم و هوادارانمان نیستیم، اماآیا فقط سلامتی هواداران اهمیت دارد و اگر سلامتی بازیکنان و سایر عوامل مسابقه به خطر بیفتد، مهم نیست؟

نکته دیگر اینکه در شرایط حساس مسابقات لیگ برتر که بازی ها و امتیازات بسیار اهمیت دارد،اگر این بازیها بدون تماشاگر باشد، عملا حق میزبانی ما از بین می‌رود و انتظار می رود سازمان محترم لیگ در لغو این مسابقه هااقدام عاجل انجام دهد تا حقی ضایع نگردد.

بازهم تاکید می کنیم که باشگاههای سپاهان و شهرخودرو درخواست دارند تا بازی های فردا مقابل رقبایشان در شرایط فعلی و بدون حضور تماشاگران لغو شده و از وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون فوتبال و ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا درخواست داریم به احترام مردم اصفهان و مشهد مقدس به درخواست بحق این دوباشگاه احترام بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس