کد خبر 1044520
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم و امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم سه امتیاز لازم را بگیریم.

مجیدی در مورد مصدومان استقلال و وضعیت مهدی قائدی، عنوان کرد: اسماعیلی و قائدی دیروز با ما تمرین کردند اما با توجه به اینکه در تمرینات گروهی در روزهای گذشته نبودند شاید از ابتدا از آنها استفاده نکنیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی به تیم ما اضافه شدند و برنامه‌ای برای آنها نوشته‌ایم تا زیر نظر آقای ربانی تمرین کنند و بتوانند شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کنند.

وی در مورد وضعیت دیاباته گفت:‌ام آر آی که از او گرفته می‌شود وضعیت او را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی می‌گویند او فردا می‌تواند بازی کند، توضیح داد: همه چیز به ام آر آی امروز بستگی دارد.

مجیدی در مورد اینکه سفر دیاباته به فرانسه حواشی داشت، گفت: دیاباته با من شخصا صحبت کرد و با اجازه من به این سفر رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد لغو یا برگزاری مسابقه فردا بدون حضور تماشاگران به خاطر ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: من اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد. با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم. امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود و آسیبی به کسی وارد نشود.

خبرنگاری از مجیدی در خصوص حواشی هفته گذشته و اظهار نظرهایی که پیرامون استفاده بازیکنان وقت استقلال از یک ماده ممنوعه سؤال کرد، که سرمربی استقلال در واکنش به این مومضوع گفت:‌ راستش را بخواهید من نه وقتش را دارم به این مسائل فکر کنم و نه برایم مهم است جواب این اراجیف را بدهم. شما هم سؤال بعدی را بپرسید.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فکر می‌کند تیمش در لیگ برتر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: استقلال در هر سه جا مدعی است نه فقط لیگ برتر. ما حتما در آسیا از گروهمان صعود می‌کنیم و در لیگ برتر وجام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس