کد خبر 1044404
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
«غلامرضا نوری» نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس یازدهم شد

ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج انتخابات شهرستان بستان آباد را منتشر کرد که بر اساس آن غلامرضا نوری به‌عنوان نماینده این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه بستان‌آباد را منتشر کرد.

مرتضی محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه بستان‌آباد، از مجموع 47 هزار و 666 رأی مأخوذه، آقای غلامرضا نوری با 12 هزار و 707 رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان تمام شده است، افزود: طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هر نامزدی که 20 درصد از آرای "صحیح" مأخوذه را کسب کند به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود.

تاکنون نتایج شمارش آرا در 6 حوزه انتخابیه استان مشخص شده است که بر اساس آن، آقایان: حسین حاتمی از حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند، جعفر راستی از حوزه شبستر، مهدی اسماعیلی از حوزه میانه، یوسف داودی از حوزه سراب، احمد محرم‌زاده یخفروزان از حوزه اهر و هریس و علی علیزاده از حوزه مراغه و عجب‌شیر با کسب حد نصاب آرا، به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند.

همچنین در حوزه انتخابیه میانه، به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها برای انتخاب نماینده دوم این حوزه، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس