"شکراللهی" نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرمان گفت: از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب منصور شکراللهی حائز بیشترین آرا شده است.

به گزارش مشرق، عباس تقی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم گسترده و پرشور مردم کرمان در پای صندوق‌های رای در روز گذشته اظهار داشت: مردم کرمان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات رای‌گیری در سراسر استان در دو نوبت دو ساعته تا ساعت 20 و 22 تمدید شد افزود: از ساعت 10 به بعد تمدید فرآیند رأی‌گیری با تفویض اختیاری که وزیر کشور داشته در اختیار استان‌ها قرار گرفت که اخذ رای در شهرها تا ساعت 23 تمدید شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مجلس استان کرمان با اشاره به آخرین آمار شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه استان کرمان گفت: از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب منصور شکرالهی حائز بیشترین آرا شده است.

 شهباز حسن پوربیگلری با کسب 111 هزار و 444 رای از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر حائز اکثریت آرا شد.

مصطفی رضاحسینی با کسب 40 هزار و 588 رای از حوزه انتخابیه شهربابک و عفت شریعتی کوهبنانی نیز با کسب 66 هزار و 502 رای صحیح از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان راهی بهارستان شدند.

حسین جلالی نیز با کسب 106 هزار و 606 رای صحیح از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار موفق به کسب اکثریت آرا شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس