کد خبر 1044189
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
رضا حاجی پور منتخب مردم آمل درمجلس یازدهم شد

رئیس مرکزحوزه انتخابیه شهرستان آمل گفت: " رضا حاجی پور " با کسب بیشترین آرا جمع آوری شده درسطح این شهرستان به عنوان نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس یازدهم انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سیدجعفر رسولی افزود: پس از پایان زمان قانونی رأی گیر، شمارش آرا انجام و از مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ رأی مأخوذه، " رضا حاجی پور" با کسب ۵۷ هزار ۹۵۱ رأی توانست بیشترین آرا شهروندان آملی را به خود اختصاص دهد و پس از او " حسین جوادی با " ۱۷ هزار و۸۷۰ رأی و " حسین قربانی " با ۱۳ هزارو ۳۶۷ رأی به عنوان نفر دوم وسوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل حدود ۲۹۸ هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن بودند که از این شمار آرای ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است.

فرماندار آمل، درعین حال از حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق رأی قدردانی کرد و گفت: این حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام بوده است.

رسولی ادامه داد: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش شهر و پنج بخش حوزه انتخابیه شهرستان آمل با ۳۵۳ صندوق اخذ رأی جمع آوری شد.

شهرستان ۴۱۳ هزار نفری آمل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میعاد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    چرا تمام بازار های شهر آمل رو بستن چرا کسی پیگیری نمیکنه کسی به درد مردم نمیرسه واسه چی بازار های توی شهرو تعطیل کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس