کد خبر 1044104
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
یورگن کلوپ و هوادار 10 ساله منچستر

یورگن کلوپ پاسخ نامه کودک ۱۰ ساله‌ای را داد که از این مربی درخواست کرده بود بازی‌های زیادی را نبرد.

به گزارش مشرق و به نقل از تایمز، یک هوادار ۱۰ ساله منچستریونایتد که علاقه وافری به فوتبال دارد در نامه‌ای به یورگن کلوپ از این مربی خواست خیلی در بازی‌های خود برنده نباشد.

این هوادار در نامه خود به یورگن کلوپ آورده است:

یورگن کلوپ عزیز ، نام من "دارا" است. من ۱۰ ساله هستم. من طرفدار منچستر یونایتد هستم و برای شما نامه نوشتم تا از شما شکایت داشته باشم.

لیورپول بیش از حد در مسابقات برنده می‌شود. اگر ۹ بازی دیگر را ببرید، در این صورت بدون شکست در فوتبال انگلیس قهرمان می‌شوید که یک رکورد است. برای یک هوادار منچستر یونایتد، این بسیار ناراحت کننده است.

بنابراین دفعه دیگر که لیورپول بازی می‌کند، لطفاً شکست بخورید. کافی است که فقط اجازه دهید تیم دیگر گلزنی کند. امیدوارم شما را ترغیب کرده باشم که قهرمان لیگ نشوید و بازی‌هایتان را نبرید.

 کلوپ به هوادار جوان "شیاطین قرمز" به طور جدی پاسخ داد و سعی کرد توضیح دهد که چرا نتوانسته درخواست این هوادار را انجام دهد.

سرمربی لیورپول به این کودک نوشت:

متأسفانه در این حالت، من نمی‌توانم درخواست شما را برآورده کنم. کار من این است که تمام تلاش خود را برای کمک به لیورپول در پیروزی به کار گیرم. این چیزی است که میلیون‌ها انسان در سراسر جهان می‌خواهند و من واقعاً نمی‌خواهم آنها را رها کنم. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که یک چیز بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ اشتیاق شما به فوتبال و باشگاه شما. منچستر یونایتد به خاطر داشتن شما خوش‌شانس است. اگرچه باشگاه‌های ما رقبای بزرگی هستند اما به یکدیگر بسیار احترام می‌گذاریم. برای من، این فوتبال است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس