کد خبر 1044045
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
تحرکات ارتش ترکیه در سوریه؛ اعزام تکاور به ادلب و استقرار موشک‌انداز در مرز

رسانه‌های سوریه اعلام کردند که پدافند ارتش این کشور در جبهه ادلب موفق شده است ۲ فروند پهپاد گروه‌های مسلح و تروریستی را ساقط کنند.

به گزارش مشرق، شبکه الاخباریه سوریه به نقل از خبرنگار خود در استان ادلب اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور دو فروند پهپاد گروه‌های تروریستی مسلح را منهدم کرده است.

این پهپادها که احتمال داده می‌شود ساخت ترکیه باشد، شامگاه جمعه (دوم اسفند) بر فراز آسمان شهرک «نیرب» رهگیری و منهدم شده است. این شهرک دیروز درگیری‌های شدیدی به خود دید و تروریست‌ها بعد از سه حمله با کمک ترکیه، نهایت مجبور شدند با بیش از ۳۰۰ کشته عقب‌نشینی کنند.

خبرنگار اعزامی الاخباریه همچنین گزارش داد که یگان ضد زرهی ارتش سوریه موفق شده است دو خودوری زرهی تروریست‌ها را در محور «مجدلیا» منهدم کند.

بر اساس این گزارش، هشت تانک نیز با همه خدمه‌ای که داخل آن‌ها بودند، در همین محور هدف قرار گرفته و منهدم شده است. شبکه الاخباریه تصاویر مربوط به این درگیری‌ها و انهدام تجهیزات نظامی تروریست‌ها را منتشر کرده‌است.

خبرنگار این شبکه می‌گوید اطلاعات به دست آمده حکایت از آن دارد که گروه‌های تروریستی مسلح خود را برای حمله دوباره به نیرب و مجدلیا آماده می‌کنند.

این رسانه سوری تأکید کرد که ۲۵۰ کشته و زخمی در محور نیرب رصد شده است که بیشتر آن‌ها در درگیری‌های دیروز کشته یا زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    1 0
    چرا عملیات متوقف شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس