کد خبر 1043958
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
عکس/ حضور کلیمیان، زرتشتیان و ارامنه اصفهان در انتخابات مجلس

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: به دلیل تکمیل فرآیند انتخابات در شهرستان‌ها، فردا مدارس در شهرستان‌های اصفهان دایر هستند اما در کلانشهر اصفهان تعطیلی را اعلام کردیم.

به گزارش مشرق، حیدر قاسمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به دلیل تکمیل فرآیند انتخابات در شهرستان‌ها، فردا مدارس در شهرستان‌های اصفهان دایر هستند اما در کلانشهر اصفهان تعطیلی را اعلام کردیم چون بیش از ۷۰ درصد مدارس تا ساعت ۷ صبح فردا آماده نمی‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: این درخواست از سوی مردم وجود دارد که صندوق سیار برای بیماران به خانه‌ها برود، چنین چیزی در قانون نیامده، ما برای بیمارستان‌ها، زندان، پادگان‌ها و ... صندوق‌هایی در نظر گرفتیم، مجموعاً ۷۵ صندوق سیار فقط در حوزه انتخابیه شهرستان و در کل استان ۳۵۷ صندوق سیار داریم.

وی یادآور شد: تا ساعت ۲۰ به صورت سراسری تمدید شده اما امکان دارد از بعد از ساعت ۲۰ به صورت موردی تمدید انجام شود؛ تمدید انتخابات طبق قانون تا ساعت ۲۴ امشب امکان پذیر است.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به تعدد نامزدها در شهرستان اصفهان، تفکیک و شمارش به طول می‌انجامد، این دلیل اصلی تعطیلی مدارس در اصفهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس