کد خبر 1043952
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
همتی نمایه

همتی در واکنش به قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF بار دیگر تأکید کرد که چنین وقایعی، مشکلی برای تجارت خارجی ایران و ثبات نرخ ارز ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش مشرق،  عبدالناصر همتی در واکنش به قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نوشت:

بار دیگر، دشمنی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با مردم ایران، خودرا درقالب مخالفت باتوصیه کارشناسان مجموعهFATF در مورد گامهایی که ایران در زمینه عمل به تعهدات خود در  مورد مبارزه با تأمین مالی تروریسم و پول شویی انجام داده است نشان داد.

این رفتار سیاسی و غیر فنی از تابستان ١٣٩٥ تا امروز ادامه داشته است. گاه بصورت بهانه جویی های غیر فنی درجریان مجمع FATFتوسط نماینده آمریکا و کشورهای هم پیمانش وگاه نیز بصورت تلاش برای اخلال در گزارشهای کارشناسی .درحالی که در تمام بیانیه های مجمع گروه ویژه اقدام مالی ، مشخص بود که کشور ما گامهای بلندی در این مسیر برداشته است.

مردم عزیزمان خوب میدانند که در این دوران سخت تحریمهای ظالمانه وفشارحداکثری،نظام پولی و مالی کشورمان توانسته است ارتباطات تحریم ناپذیری با نظام پولی و مالی دنیا، خارج از چارچوبFATF ،برقرار کند که تا حد زیادی تهدیدهای ناشی ازسنگ اندازی و دشمنی امریکا را مهار کرده است.بانک مرکزی نیز، با همراهی سایر بخشهای اقتصادی، مسیرخود را در جهت بر آورده ساختن نیازهای تجاری کشور،بدون وقفه انجام خواهدداد.

عملکرد بانک مرکزی در طول  یکسال گذشته  این اطمینان خاطر را نزد مردم عزیز ایجاد کرده است ، که چنین وقایعی، مشکلی برای تجارت خارجی ایران و ثبات نرخ ارز ایجاد نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    4 0
    به جهنم
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 3
    دلار میشه 2000آخ جون
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    1 0
    ثبات نرخ ارز؟ کدوم ثبات ؟
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 1
    فقط دلار وطلا افزایش پیدا نکنه چون باعث گرانی بیشتر میشه کمتر هم حرف بزنید بیشتر عمل کنید. با حرف زدن شکم زن وبچه ما سیر نمیشه
    • سید IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
      1 0
      بعضی ها در زندگی فقط به فکر شکم و ......... هستند!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس