کد خبر 1043924
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
سرویس مدارس تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه مدارس شهر تهران به دلیل فرایند اجرایی انتخابات در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه سوم اسفند تعطیل است.

به گزارش مشرق، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه مدارس شهر  تهران به دلیل فرایند اجرایی انتخابات در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه سوم اسفند تعطیل است.

مدیر کل اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز از تعطیلی همه مدارس شهرستانهای استان تهران در روز شنبه سوم اسفند خبر داد.

مسعود ثقفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به حضور گسترده مردم تهران در برگزاری مراسم انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه بیشتر مدارس و فرهنگیان مشغول امر برگزاری انتخابات هستند، تمام مدارس تهران فردا تعطیل است.

عباس معبودی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: به دلیل حضور همکاران محترم فرهنگی در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98  در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی استقبال شهروندان گرامی از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از کلیه همکاران فرهنگی و معلمین عزیز نیز که همچون گذشته در هیات های اجرایی و نظارت ،تلاش ارزنده ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته اند صمیمانه تقدیر می نماییم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    به نظر می رسه بهتر باشه انتخابات رو منتقل کنن روز پنجشنبه و روز پنجشنبه های انتخاباتی رو تعطیل اعلام کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس