اطلاعیه شماره ۲۳ستاد انتخابات کشور/ مردم رای‌دهی را به ساعات پایانی روز موکول نکنند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه و از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری کنند.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات کشور روز جمعه در اطلاعیه شماره ۲۳ خود اعلام کرد: با عنایت به اینکه تمامی شعب اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی از همه واجدین شرایط هستند، لذا از هم‌میهنان عزیز تقاضا می‌شود در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه واز موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان امروز (جمعه دوم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود.

رای دهندگان برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه و ۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، قم، فارس، خراسان شمالی و خراسان رضوی آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.

۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند. واجدان شرایط حق رای در استان تهران، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس