رسول اف

خانه سینما از رئیس دستگاه قضا خواست تا یک متهم به جشنواره فیلم برلین برود و فیلم‌های ضدملی خود را در آنجا نمایش دهد!

به گزارش مشرق، محمد رسول‌اف نامش برای بسیاری از ایرانیان ناآشناست، چون فیلم‌هایش در حد اکران عمومی نیستند اما برای جشنواره‌های ضدایرانی، یک عنصر مطلوب محسوب می‌شود. وی به‌رغم تولید فیلم‌های درجه چندم اما به‌دلیل تصویرسازی از ایران در جهت سیاست‌های دولت‌های غربی، طی سال‌های اخیر به پای ثابت این جشنواره‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

«لِرد» محمد رسول‌اف در جشنواره فیلم فجر حضور دارد!

فیلم‌های بدون مجوز در جشنواره فیلم برلین و جعفر پناهی همه کاره

آخرین فیلم رسول‌اف آن‌قدر کثیف و چرک بود که حتی جریان غربگرای همسو با او نیز زبان به اعتراض گشودند و روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «تلخ همچون کن» نوشته بود: «رسول‌اف انگار دل پُری داشته، چون ساخت چنین فیلم تلخی که در آن همه بد و شرور هستند دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد. کاش آنها که این‌قدر ناراحتند و کینه به دل دارند [از ایران] بروند و هم خیال خودشان را راحت کنند و هم خیال ما را.»

اما خانه سینما که به‌خاطر ضعف در انجام مسئولیت‌هایش در امور صنفی، هدف انتقاد بسیاری از سینماگران است، از این فیلمساز حمایت کرده؛ طوری که در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برداشته شدن منع حضور رسول‌اف در جشنواره برلین شده است! جای سؤال است که اساساً چرا یک فیلمساز به‌خاطر ارسال تصاویر جعلی و دروغین از ایران و تکمیل تبلیغات ضدایرانی غربی‌ها، باید این‌گونه هدف حمایت تشکیلات خانه سینما قرار گیرد؟

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    13 0
    رسول اُف! شاید هم رسولویچ! شاید هم رسولسکی! و شاید هم رسولسون! وقتی بنا باشد رسولی نباشد، باید هم کنیه اش با از ما بهتران همخوانی داشته باشد!!!!
  • محمد رضا صباحی DE ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    3 51
    رسول اف فیلمسازی صاحب اندیشه و متعهد است. بدگویی ها از ارزش ایشان نمی کاهد.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
      7 2
      سیاه نمایی و فیلم چرک ساختن نشانه اندیشه نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس