کد خبر 1043374
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
دستگیری

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان منزل در منطقه تهرانسر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمود مالمیر با اعلام این خبر گفت: چندی قبل مأموران در جریان ۲ فقره سرقت خانه که به یک شیوه و شگرد صورت گرفته بود قرار گرفتند و تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

ببینید:

فیلم/ زورگیرهای خیابانی در چنگ قانون

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت‌ها به سراغ دوربین مدار بسته ای که در صحنه سرقت بود رفته و مشاهده کردند که ۳ مرد سوار بر خودروی سمند سفید رنگ در محل حاضر شده و به شیوه تخریب پنجره وارد ساختمان می‌شوند که یکی از متهمان داخل خودرو، یکی دیگر داخل راه پله و سومین متهم در خانه اقدام به سرقت می‌کند که در ۲ فقره سرقت نزدیک به یک میلیارد طلا، جواهرات، پول و ارز کرده اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان در دومین سرقت خود در زمان خروج ساختمان در برابر صاحبخانه که زن جوانی است قرار گرفته اند که با استفاده از افشانه اشک آور موفق به فرار شده اند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر عنوان کرد: تجسس‌های پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مأموران خودروی سمند سفید رنگ با ۳ سرنشین که پلاک خودرویشان مخدوش بود را مشاهده کردند و با توجه به مرموز بودن آنها دستور ایست صادر شد.

سرهنگ مالمیر گفت: راننده سمند با مشاهده خودروی پلیس به سرعت خودروی خود افزوده و سعی بر فرار داشت که مأموران به تعقیب و گریز سارقان پرداختند و متهمان در مسیر فرار یک کوله پشتی و کیف دستی به بیرون خودرو پرتاب کردند و در ادامه و پس از یک تعقیب و گریز پلیسی موفق به توقیف خودرو و دستگیری ۳ مرد جوان شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران پس از دستگیری و برداشتن کوله پشتی سارقان وسایل و ابزار سرقت از قبیل ماسک، دستکش، و یک حلقه برای باز کردن دستگیره پنجره‌های خانه به دست آوردند و جالب اینکه متهمان اصرار بر بیگناهی داشتند که تصویر دوربین مداربسته که داخل یکی از خانه‌ها تصاویر دزدان را با همان لباس‌های زمان دستگیری شأن ثبت کرده بود پیش روی متهمان قرار گرفت و زن جوان که در زمان فرار دزدان خانه اش آنها را مشاهده کرده بود آنها را شناسایی کرد و همین کافی بود تا سارقان به سرقت خانه‌ها اعتراف کنند.

سرهنگ مالمیر در پایان گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام محترم قضائی در اختیار مأموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس