استقلال

بازیکن استقلال گفت: در کویت هر کاری کردیم تیم عربستانی را شکست بدهیم حریف تیم داوری نشدیم ولی این باخت را تلافی می کنیم.

سرویس ورزش مشرق - میلاد زکی پور از جمله بازیکنان ثابت استقلال در هر دو دیدار مرحله گروهی این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا بوده که در دیدار با الشرطه هم روی تک گل بازی نقش اصلی را ایفا کرد. او در دیدار با الاهلی نیز بارها از چپ تلاش کرد ولی معتقد است در نهایت تیمش با ناداوری بازنده دیداری شد که همه چیز در آن به ضرر استقلال بود.

میلاد زکی پور در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار با الشرطه و الاهلی و اتفاقات داوری آخرین مصاف تیمش حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* در کویت چه اتفاقی افتاد؟

- فکر می کنم همه آسیا دیدند که چه بلایی سر ما آوردند! داور سرمان را گوش تا گوش برید تا تیم عربستانی خوشحال زمین را ترک کند.

* روی گل دوم ارسلان؟

- روی گل که عجیب ترین اتفاق ممکن افتاد. بازی را نگه داشتند و جلسه سرپایی برگزار شد و گل را مردود کردند! یک پنالتی مسلم روی علی دشتی نگرفتند و در جریان بازی هم هر کار دیگری از دست شان برمی آمد انجام دادند. واقعا در این بازی حس بی پناهی داشتیم.

* چطور؟

- اولا که بازیهای مان را بیرون از ایران برگزار کردند و میزبانی را از ما گرفتند. حالا هم که تلاش می کنیم تا برنده باشیم اینطوری آزارمان می دهند.

* تیم تان در ۱۰ دقیقه پایانی خسته نبود؟

- البته که خسته بودیم. زمین بازی در ابعاد بزرگی بود و رفت و برگشت ها باعث خستگی همه شده بود. ما با کلی مصدوم و زخمی به میدان رفته بودیم. قبل از بازی یک تیم کامل مان غایب بودند. بعد تلاش کردیم و خودمان را جلو کشیدیم که برای آنها پنالتی گرفت. جبرانش کردیم و باز گل خوردیم. پنالتی بدست آوردیم که آن هم از دست رفت و همه اینها تیم را از نظر روحی پایین می آورد.

* مجیدی بین دو نیمه چه گفت؟

- آقا فرهاد هر کاری از دستش بر می آمد انجام می داد. بچه ها تلاش می کردند و همه دو برابر توان شان زحمت کشیدند ولی وقتی یک نفر آنجاست که نمی گذارد بازی را ببرید یا حتی مساوی بگیرید کاری از دست شما ساخته نیست.

* زمینش نسبت به بازی قبل بهتر بود؟

- چمن عالی داشت ولی ابعادش خیلی بزرگ بود. هر بازی یک مشکل اینچنین هم برای ما ایجاد می کنند. در اربیل نمی شد روی زمین راه رفت چه برسد به فوتبال بازی کردن ولی با این همه نباختیم.

* روی گل آن بازی هم که نقش اصلی را بازی کردی؟

- آن گل نتیجه تلاش همه بچه ها بود و من کاری نکردم. دوست داشتم آن گل باعث بردمان می شد که این اتفاق نیفتاد. در آن دیدار روی همان زمین ۱۲ کیلومتر جابجایی داشتم و در بازی مقابل الاهلی ۱۰.۵ کیلومتر دیگر به آن اضافه شد. وقتی جی پی اسم را زدم دیدم ۸۶۶ مترش را با سرعت دویده بودم. برای همین بعد از بازی خستگی به تنمان ماند.

* وقتی پنالتی وریا گل نشد چه حالی پیدا کردید؟

- اولا بگویم به هر حال این اتفاق برای هر فوتبالیستی ممکن است رخ بدهد. از نظر روحی نیز طبیعی است که پایین می روید. یک گل عقب بودیم، پنالتی مان هم که گل نشد و مسایل دیگر باعث شد همه انرژی های منفی سمت‎تان بیاید. با این همه بچه ها خیلی تلاش کردند که شرمنده استقلالی ها و مردم ایران نشویم که داور نگذاشت.

* پس از بازی بازتاب این دیدار را چطور دیدی؟

- شاید باور نکنید ولی رفقای پرسپولیسی ام بابت این باخت ناراحت بودند و می گفتند داور کار استقلال را ساخت وگرنه ما را لایق برد می دانستند. تازه با آن هم غایب. اگر بقیه بچه ها بودند حتما آنها را شکست می دادیم.

* پیش از بازی چه تصوری از الاهلی داشتید؟

- می دانستیم تیم خوبی است ولی شرایط تیمی خودمان باعث شده بود بچه ها به هم روحیه بدهند تا با تمام وجود بازی کنیم. فکر کنم در اواخر بازی همه متوجه شده بودند که در دقایق وقت اضافه دیگر کسی رمق نداشت.

* حرفی به داور نزدید؟

- چه حرفی بزنیم. مگر نتیجه تغییر می کند. فقط گل مطهری پرپر شد و خستگی ها بر تن‎مان ماند. نمی دانم چرا این فصل داوری ها در ایران و آسیا به نفع مان نیست. این داور که رسما به ضررمان سوت می زد.

* پیش بینی ات از آینده چیست؟ با این دو نتیجه و تک امتیاز صعود می کنید؟

- صددرصد صعود می کنیم. با الشرطه و الوحده در تهران بازی داریم. ضمن اینکه تا آن زمان بقیه مصدومان مان هم می رسند و هر دو نتیجه اخیر را جبران می کنیم. در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    6 1
    از اول هم نباید قبول می کردید که میزبانی رو ازتون بگیرن. منتها خودتون هم بدتون نمی اومد که مساله رو امنیتی و سیاسی کنید و تن به ذلت فیفا دادید #سزا مر همین است سست عنصری را#
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    5 0
    فریاد رسی نبود ....
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    3 2
    البته با پودر Jack3D
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    2 1
    دوباره Jack3D زدي داداش؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    5 5
    ساقي Jack3D كيه؟
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
      6 5
      داش فرهاد مجيديه
  • سعید IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    11 11
    پرسپولیسیا میگن شما باید 6 تا 6 تا بخورید دوپینگیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس