کد خبر 1043082
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
افسران افسونگر - تلاوت آرامش - کراپ‌شده

مجموعه سه جلدی «افسران افسونگر»، تألیف نعیمه اسلاملو با محوریت بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان و نوجوانان به نقد گذاشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، مجموعه سه جلدی «افسران افسونگر»، تألیف نعیمه اسلاملو با محوریت بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان و نوجوانان به نقد گذاشته خواهد شد.

«مهمترین تاثیری که شخصیت‌های الگوساز بر روی مخاطبان خود دارند، ابعاد مختلف سبک زندگی آنهاست که نشان دهنده افکار و اعتقاداتشان است. مخاطبان این شخصیت‌ها حتی اگر نخواهند، ناخودآگاه تحت تأثیر رفتارها و سبک زندگی این شخصیت‌ها قرار می‌گیرند و به مرور، افکار و اعتقادات آنان نیز براساس همان سبک زندگی تغییر می‌کند.»

آنچه خواندید، بخش کوچکی از مجموعه سه جلدی «افسران افسونگر» نوشته نعیمه اسلاملو است که توسط انتشارات تلاوت آرامش به چاپ رسیده است. مجموعه‌ای که حاصل پژوهشی پنج ساله و عمیق بوده و ارتباط مستقیمی با مفهوم «نحوه الگوسازی ابر رسانه‌ها» دارد. جلد اول این مجموعه با نام «جادوگران برهنه» (با محوریت بررسی شخصیت‌های الگوساز برای دختران)، جلد دوم با نام «سفیران آمریکایی» (با محوریت بررسی شخصیت‌های الگوساز برای پسران) و جلد سوم با نام «پیشوایان هرزه» (با محوریت بررسی شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان) در سال ۹۷ به بازار کتاب آمد و تاکنون به چاپ چهارم رسیده است. در این کتاب با تحلیل عمیق و درست شخصیت‌های محبوب کودک و نوجوان به نقد الگوها و سبک زندگی القاء شده به کودکان و نوجوانان توسط رسانه‌های غربی، ارائه شیوه‌هایی راهبردی برای تربیت کودکان و نوجوانان با هدف آگاهی‌بخشی به پدران و مادران و مدیران فرهنگی و رسانه‌ای پرداخته شده است.

انتشارات تلاوت آرامش، (ناشر تخصصی حوزه زن، حجاب، خانواده و سبک زندگی) در راستای نقد و بررسی مجموعه «افسران افسونگر» با محوریت بازشناسی تأثیر رسانه بر اندیشه کودکان و بررسی نقش این کتاب در آگاهی‌بخشی به والدین و متولیان فرهنگی، نشست نقدی را روز شنبه سوم اسفندماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب (سرچشمه) برگزار خواهد کرد. در این جلسه مسلم ناصری، نویسنده برگزیده کودک و نوجوان، مجید قادری، خالق شخصیت‌های دارا وسارا، و همچنین نعیمه اسلاملو نویسنده اثر، حضور خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس