عارف نمایه

رئیس فراکسیون امید و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در حالی که خود حاضر نشد مجدداً نامزد شود، گفت عاجزانه از مردم می‌خواهم به کاندیداهای اصلاح‌طلب رأی بدهند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» درویژه‌های خود نوشت:

محمدرضا عارف در انتخابات امسال ترجیح داد مجدداً نامزد نشود و حال آنکه سال ۹۲ به عنوان نفر اول ائتلاف امید در تهران به مجلس رفت. اکنون زیباکلام می‌گوید عارف که ۱/۵ میلیون رأی آورد اگر دوباره نامزد می‌شد، صد هزار رأی هم نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید:

عارف ادعای مرعشی را تکذیب کرد

عارف: هر رای مردم به صندوق آرا مقابله با دشمن است


عارف در جمع خبرنگاران گفت: من از مردم تهران خاضعانه سپاسگزاری می‌کنم که در انتخابات گذشته بیش از آنچه لیاقت داشتیم ما را در مجلس و شورای شهر حمایت کردند و امیدواریم این نگاه را بار دیگر در جمعه آینده ببینیم.


وی افزود: ما معتقد بودیم اگر احزاب اصلاح‌طلب به یک لیست برسند شانس‌شان بالاتر است لذا از کسانی که جمع شدند و این انسجام را در جبهه اصلاحات ایجاد کردند، تشکر می‌کنم و تقاضای عاجزانه‌ام از مردم این است که به این کاندیداها رأی دهند. در بین این افراد ۱۴ نفر از نمایندگان فعلی و ۱۶ نفر چهره برجسته و نخبه هستند که من افتخار می‌کنم که به آنها رأی دهم.


عارف درباره فراکسیون امید گفت: نمایندگان نیز با همدلی، تفاهم، همراهی و رویکرد اجماعی فراکسیون را همراهی کردند. من معتقدم فراکسیون امید مجلس دهم منسجم‌ترین و هماهنگ‌ترین فراکسیون سیاسی در دوره‌های ده‌گانه مجلس بود.


یادآور می‌شود محمدرضا عارف در مدیریت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز با چالش‌های جدی به ویژه از سوی کارگزاران و حزب اتحاد ملت مواجه بوده و عملاً در حاشیه قرار گرفته است چنانکه کارگزاران تصمیم به ارائه فهرست انتخاباتی و حزب اتحاد ملت تصمیم به تحریم عملی انتخابات گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس