کد خبر 1042743
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
چلسی

چلسی در شبی که بدبیاری‌ بزرگی داشت مغلوب منچستریونایتد شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد به دیدار چلسی رفت که این دیدار با دو گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید. 

بیشتر بخوانید:

امید منچستر به کسب سهمیه با شکست چلسی

در این دیدار فناوری VAR باز هم جنجالی شد و تصمیماتی گرفته شد که با اعتراض شدید هواداران چلسی روبرو شد و کارشناسان داوری نیز آن رد کردند. مهمترین صحنه در دقیقه ۲۱ رخ داد که هری مگوایر که تعادل خود را از دست داد به میچی باتشوایی ضربه زد که این صحنه در VAR بررسی شد و در میان تعجب همگان کارت قرمزی برای این مدافع در پی نداشت.

روی کین، کارشناس پخش زنده بازی اعلام کرد این صحنه صد درصد کارت قرمز داشت و مگوایر خیلی خوش شانس بود که اخراج نشد. اکثر کارشناسان فوتبال جزیره نیز همین نظر را داشتند.

در دقیقه ۵۶ بازی زمانی که کورت زوما توانست برای چلسی گلزنی کند، این گل نیز در VAR بررسی و رد شد.

در دقیقه ۷۷ بازی نیز این بار فناوری VAR گل اولیویه ژیرو را مردود دانست تا این دیدار در نهایت با دو گل به سود منچستریونایتد به پایان برسد و چلسی بازنده بدشانس این دیدار لقب بگیرد.

با این نتیجه چلسی در رده چهارم باقی ماند ولی فاصله بین تیم‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم شد. چلسی پیش از دیدار با بایرن مونیخ باید در دیداری حساس در لیگ برتر به دیدار تاتنهام برود که این دیدار در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس