کد خبر 1042543
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
پوریا پورسرخ

مسابقه تلویزیونی "ایرانیش" با اجرای پوریا پورسرخ روی آنتن شبکه ۲ می‌رود.

به گزارش مشرق، چندی قبل مطرح شد که مسابقه تلویزیونی به نام "ایرانیش" به منظور حمایت از خانواده و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در شبکه دو سیما ساخته می‌شود. مسابقه‌ای که به تعبیر احسان ارغوانی تهیه‌کننده‌اش  تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلاً ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند. او پیش از این به رایزنی برای انتخاب مجری اشاره کرده بود که نام "پوریا پورسرخ" به میان آمد. مسابقه‌ای که بنا دارد در ۶۴ قسمت شب‌های زمستان به شبکه دو سیما بیاید. این رقابت بین شبکه‌ها هم قابل توجه است؛ در شبکه یک مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی، عصر جدید احسان علیخانی در فصل دوم، پنج‌ستاره با اجرای حمید گودرزی و حالا "ایرانیش" شبکه ۲ با اجرای پوریا پورسرخ.

احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی "ایرانیش" را بر عهده دارد، درباره این برنامه گفت: شبکه ۲ سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند و در همین راستا از پوریا پورسرخ دعوت کردیم تا اجرای برنامه را برعهده داشته باشد.  این مسابقه طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

ارغوانی با بیان اینکه این مسابقه "ایرانیش" نام دارد، درباره مفهوم این اسم توضیح داد: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام "ایرانیش" را با تأکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی های کاملا نوین در فضایی کاملاً ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ما است که ایرانیش بهتر است.

تهیه‌کننده "امروز هنوز تموم نشده" افزود: در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بنا است ما با یک بخش از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم. البته گفتن این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام این برنامه کاملاً بر محتوای ایرانی ساخته شده و صفر تا صد آن کاملا ایرانی است. مخاطب خود را در برنامه‌ای متعلق به خود می‌بیند که باز هم تاکید می‌کنم هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعاً هم از فضایی جدید و نو برخوردار است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر با مراجعه به سایت  www.iranish۲.ir و ثبت‌نام در برنامه حضور پیدا کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    0 0
    اخه پوریا پور سرخ بازی بلد نسبت حالا هم الکی شده مجری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس