کد خبر 1042449
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
جام ملتهای فوتسال آسیا

فدراسیون فوتبال ایران خواهان میزبانی مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سخت‌گیرانه‌ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی در نظر گرفته و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش‌روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

بیشتر بخوانید:

AFC منتظر تضمین چینی‌ها برای کرونا

داوود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر ۲۰ سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران AFC پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس