کد خبر 1042436
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
عامر الفاخوری

آمریکا به‌دنبال تلاش‌های قبلی خود برای آزادسازی «عامر الفاخوری» در لبنان٬ این بار مسئولان بازداشت این جاسوس صهیونیستی را تهدید به تحریم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از  الاخبار پس از فشارهای قبلی آمریکا برای آزاد کردن «عامر الفاخوری» جاسوس صهیونیستی در لبنان که در دادگاه نظامی این کشور به قتل و تلاش برای قتل و آدم‌ربایی و شکنجه بازداشت‌شدگان در اردوگاه «الخیام» متهم شد٬ این بار «جین شاهین» عضو کنگره آمریکا با تهدید تحریم مسئولان زندانی شدن الفاخوری وارد این میدان شده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست دختر یک جاسوس لبنانی- آمریکایی از ترامپ

اعتراضات لبنان و نفوذی‌های تخریب‌گر

شاهین طی مصاحبه‌ای با «فاکس نیوز» اعلام کرد که هیچ مدرکی مبنی بر اتهامات واردشده به الفاخوری وجود ندارد و دولت لبنان باید بداند ادامه بازداشت او عواقبی برای این کشور خواهد داشت.

طبق اطلاعات فاکس‌نیوز٬ شاهین یک لیست تحریم از مسئولان لبنانی ارائه کرد و اظهار داشت که دولت آمریکا باید همه تلاش خود را از جمله اعمال این تحریم‌ها به‌کار ببندد تا الفاخوری را به خانواده‌اش بازگرداند.

الفاخوری که به‌دلیل کشتن و شکنجه کردن زندانیان بازداشتگاه الخیام در جنوب لبنان به «قصاب الخیام» معروف است شهریور ماه گذشته از آمریکا به بیروت آمد و بازداشت شد و در بازجویی به همکاری با رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس