نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو به جز دو یا سه کشور با بقیه کشورهای عرب و مسلمان جهان روابط عمیقی برقرار کرده است.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در روز یک شنبه در جمع رهبران یهودی در بیت المقدس به توسعه روابط این رژیم با کشورهای عربی و مسلمان اشاره کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز، وی گفت: «من در حال توسعه ارتباطات با کشورهای عربی و کشورهای مسلمان هستم و می‌توانم به شما بگویم که کشورهای معدودی هستند، یک یا دو یا سه کشور عرب و مسلمان که ما روابط عمیقی با آنها نداریم.» 

بیشتر بخوانید:

یک زن به دلیل پرتاب سیب به «نتانیاهو» دستگیر شد

نتانیاهو افزود: «طی یک سال گذشته من و همسرم در ملاقاتهای زیادی شرکت کردیم، یک دیدار علنی با عمان و دو هفته پیش نیز ما یک دیدار علنی با رئیس جمهور سودان داشتیم.»

وی اضافه کرد، «سودان یک کشور عرب یا بهتر است بگوییم کشور مسلمان است که عربی صحبت می‌کند و میزبان کنفرانس خارطوم بود. در خارطوم همه به اسرائیل نه می‌گفتند. اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناختند، اما اکنون ما در حال بحث برای عادی سازی سریع هستیم.» 

وی همچنین اشاره کرد که «روز گذشته برای نخستین بار یک هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی سودان عبور کرد و در حال حاضر به سرعت در حال عادی سازی روابط با سودان هستیم.»

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش با وجود آنکه این رژیم دارای ده‌ها کلاهک هسته‌ای است و عضو پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای نیز نیست با اتهام‌زنی علیه ایران گفت: «هرگز به هیچ وجه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نخواهیم داد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    5 1
    ملت ها از شما متنفر هستند
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
      2 0
      مرگ بر اسرائیل
  • رضا علیپور IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    4 0
    اشغالگران اسراییلی
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    1 0
    اخه کی تورو ادم حساب میکنه که تو میگی نمیزاریم .بابا ما چقدر نقهم هستین ما اینقدر کلاهک هسته ای داریم که بتونیم جلو ۵۰ تا کشور ایستادگی کنیم تو هم برو ......مفت بخور
  • US ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    4 0
    مشکل ملتهای مسلمان قدرت دشمن نیست بلکه ضعف و تفرقه خودشان است، و گر نه به قول امام اگر هر مسلمان یک ظرف آب میریخت اسراییل را آب میبرد. کار به جایی‌ رسیده که سید لبنان گفت ما از کشورهای عربی‌ کمک نمیخواهیم فقط به ما خنجر از پشت نزنند. واقعا باعث تاسف است که این همه امکانات و منابع مسلمین صرف ساختن دأعش و القأعده و غیره شد که به جان مقاومت بیفتند یا کشتار کودکان و مردم مستضعف یمن به جرم اینکه طرفدار مقاومت هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس