کد خبر 1042109
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
شریعتمداری: میزان «حقوق» وزرا 8میلیون و 800 هزار تومان است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت عیدی مستمری بگیران در سازمان تامین اجتماعی از هفته گذشته آغاز شده، گفت: تورم انتظاری در سال ۹۹ رقم بالایی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در جمع خبرنگاران در مورد عیدی کارگران گفت: از هفته گذشته پرداخت عیدی در سازمان تأمین اجتماعی برای جامعه مستمری بگیران آغاز شده است.

وی افزود: میزان دستمزد کارگران برای سال ۹۹ با تصویب در شورای عالی کار نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش تورم و جبران افزایش نرخ‌ها برای واحدهای تولیدی در سال ۹۹ نیز گفت: تورم خیلی زیادی در سال ۹۹ گریبانگیر واحدهای تولیدی نخواهد بود و مجموعه نرخ تورم بعد از تخلیه اثر افزایشی نرخ ارز، در حال کنترل است، این در حالی است که تورم تولیدکنندگان و شاخص کل تورم که تحت تأثیر افزایش قیمت ارز بوده، اکنون در حال کنترل است.

وی با بیان اینکه ما هم از وضعیت موجود رضایت نداریم، گفت: علیرغم همه مشکلات، ثبات نسبی را در موضوع نرخ ارز و سایر شاخص‌ها شاهد هستیم.

به گفته شریعتمداری، شاخص بهای تولیدکننده نیز که در واقع نشانگر تورم آتی نیز خواهد بود، دارای ثبات بوده و روند مطلوبی دارد؛ پس ما تورم انتظاری بدی را پیش‌بینی نمی‌کنیم.

وی اظهار داشت: تورم انتظاری در رقم قابل قبولی است که بر این اساس، کمیته دستمزد با استفاده از بررسی حداقل تورم سبد معیشت و نرخ تورم سال جاری و تورم انتظاری، پیشنهادات لازم را به شورای عالی کار جهت تصویب ارائه خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    2 0
    سلام واقعا نمیدونم کدوم وام فقط حرف میزنند من ۸ ساله مستمری بگیرم دریغ از وام چ برسه کم بهره هم باشه چون همه رو خودشون بخودشون وام میدن چیزی هم بما نمیرسه
  • رضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    برای مسئولین متاسفم.با دروغ و شیطنت دارن کشور رو اداره میکنند.از مردم که نمیترسید ولی از فاطمه الزهرا (س) بترسید.چون زندگی مردم خیلی خرابه و در بیمارستانها روزی 100 بار خدا و خدا میکنند چون توان پرداخت هزینه بیمارستان رو هم ندارن.از این خدا خداها بترسید که عذاب خواهید کشید.فکر میکنید حق الله رو انجام میدید تمام.هیچ حق الناس رو اهمیت نمیدید.جوابتون رو از خدا بگیرید.به امید خدا
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    2 0
    همه اش از وام حرف میزنید ولی ما تاحالا هیچ وامی رو ندیدیم اگه به حرفه چند وقته عیدیمون و هنوز نریختین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس