استقلال - الاهلی عربستان

از جمع استقلالی هایی که در سال ۲۰۱۰ روبروی تیم الاهلی عربستان در جمع بازیکنان و کادر فنی حضور داشتند هنوز ۳ نفر در استقلال کنونی حضور دارند.

سرویس ورزش مشرق - تقریبا ۱۰ سال از آخرین رویارویی تیم های استقلال و الاهلی عربستان در تهران سپری می شود. دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۰ آسیا که در رفت در اسفند ماه سال ۱۳۸۸ دو تیم در جده به نتیجه ۱-۲ دست یافتند. در دیدار برگشت همان فصل در تهران و در بهار ۱۳۸۹ دو تیم در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند. بازی که سیدصالحی در دقیقه ۲۵ و امیرحسین صادقی در دقیقه ۴۵ گلهای برتری استقلال را زدند تا مسابقه با حساب ۱-۲ به پایان برسد. استقلال در آن دیدار با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی با ترکیب: "محمد محمدی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، حسین کاظمی، پژمان منتظری، فابیو جان واریو(رینالدو ۸۹)، خسرو حیدری، محسن یوسفی، مهدی سید صالحی (کیانوش رحمتی ۸۶)، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی (آرش برهانی ۷۵)" به مصاف الاهلی رفت.

بیشتر بخوانید:
 

کارنامه تقابل‎های الاهلی با تیم های ایرانی؛/هت تریک فرهاد مقابل تیم عربستانی

دستیار اول مرفاوی در آن دیدار مجید نامجو مطلق و  مربی دروازه بانان استقلال بهزاد غلامپور بودند که هر دو باز هم در این دیدار در کادر مربیگری استقلال حضور دارند. ضمن اینکه فرهاد مجیدی نیز از جمع حاضران در ترکیب آن دیدار استقلال، امروز در کسوت سرمربی تیم استقلال را هدایت می کند. کسی که زننده هر دو گل دیدار رفت آن بازی بود. نکته جالب تر اینکه از جمع بازیکنانی که برای استقلال در آن روز به زمین رفتند همگی کفش ها را آویخته و امروز فوتبال بازی نمی کنند. آخرین بازیکن محسن یوسفی بود که فصل قبل در ماشین سازی تبریز توپ می زد ولی پس از مصدومیت زانو دیگر با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

استقلال و الاهلی عربستان فردا (دوشنبه) ساعت ۱۹ به وقت تهران در کویت به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    1 0
    پژمان منتظری که هنوز داره بازی میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس