مسجد جمکران

فروشگاه مرکزی انتشارات کتاب جمکران با نام «سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی» در صحن حضرت ابراهیم، با هدف بهبود خدمات و ترویج فرهنگ کتاب، بازطراحی و بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، فروشگاه مرکزی انتشارات کتاب جمکران با نام «سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی» در صحن حضرت ابراهیم، با هدف بهبود خدمات و ترویج فرهنگ کتاب، بازطراحی و بازگشایی شد.

انتشارات جمکران پیروی تقویت فروش بهتر و آسان شدن میزان دسترسی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، در سال‌های گذشته، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و کتاب را در مسیرهای ورودی مسجد مقدس جمکران شکل داد. طی بازطراحی دکور داخلی فروشگاه، علاوه بر حذف اشکالات قبلی، بیست درصد نیز به فضای فروشگاهی اضافه شد. هم‌اکنون بیش از ۴۴هزار جلد کتاب در قالب ۳۵۰۰عنوان کتاب از نزدیک به ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور در این فروشگاه به مخاطبان و زائران مسجد مقدس جمکران عرضه می‌شود.

فروشگاه کتاب در ورودی اصلی صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران در مساحتی بالغ بر ۱۲۰ متر مربع، طی مراسمی در ایام چهلم ابرمرد شهید مقاومت بازگشایی شد.

در بازگشایی  جدید، با توجه به تصمیم‌گیری جدید انتشارات جمکران در تقویت کمی و کیفی عرضه آثار فرهنگ مقاومت، نام فروشگاه به سردار سپهبد سلیمانی متبرک گردید. مسجد مقدس جمکران، آخرین مکان عبادی در تشییع جنازه مبارک آن شهید والامقام بود. در مراسم افتتاحیه نیز فروشگاه به دست فرزند شهیدعسکری که از خادمان افتخاری انتشارات جمکران و از شهدای مدافع حرم بازگشایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس