سعید فائقی

معاون پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییراتی با دیگر فدراسیون‌ها دارد که نفوذ در مجمع را سخت می‌کند.

به گزارش مشرق، سعید فائقی در گفت وگو با رادیو تهران در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: واقعیت این است اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییراتی با دیگر فدراسیون‌ها دارد که نفوذ در مجمع را سخت می‌کند. اگر آن 10 نفر با کاندیداها رودربایستی نکنند، فیلتر بسیار مناسبی هستند. 

 

وی در مورد شایعاتی درباره کاندیدای مطلوب وزارت ورزش و یا دخالت وزیر در انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: ما به لحاظ فرهنگی مشکلاتی را داریم، چون هنوز آنقدر بالغ نشدیم که دموکراسی را رعایت کنیم. اما نفود در مجمع بسیار سخت است. شایعاتی در مورد یکی از عزیزان است و من هم آن را شنیده‌ام و بعید می‌دانم او در برابر کسی سر خم کند. اگر این شخص انتخاب شود، نزدیکترین اخلاق و رفتار را به آقای دادکان دارد. 

بیشتر بخوانید:

فائقی: با ضعف‌مان به AFC جرأت دادیم

مدیر پیشین سازمان تربیت بدنی در مورد خصوصیات اخلاقی فرد مورد انتخاب عنوان کرد: او حتما باید از لحاظ بین‌المللی قوی باشد و  بتواند ارتباط قوی برقرار کند تا حق ما را ضایع نکنند. در داخل هم باید وحدت‌گرا باشد. باید بتواند اقتصاد بین‌الملل ما را حل کند و مشکل اقتصادی داخل فدارسیون را هم سامان بدهد. منشوری باید طراحی شود که اخلاق فوتبال ما را ارتقا بدهد. 

فائقی در مورد انتخاب تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال تأکید کرد: از اول نباید تاریخ 25 اسفند را انتخاب می‌کردیم، ولی حالا که انتخاب شده است، باید محکم در همین تاریخ برگزار کنیم. کشور هم مهمترین انتخاباتش را در اسفندماه برگزار می‌کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس