کد خبر 1041273
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مسدود شدن راه برف جاده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ۱۱۶۳ روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، باز شد و تلاش برای بازگشایی راه ۹۵ روستای دیگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، علی رحمتی عصر امروز در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی راه‌های روستایی شهرستان خلخال، اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته راه ۱۱۶۳ روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود باز شد و تلاش راهداران برای بازگشایی راه ۹۵ روستای دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

۴ مفقود منطقه اسالم به خلخال پیدا شدند

غافلگیری در برف بعد از یک هفته آماده باش!

وی افزود: پس از قطع بارش برف، راهداران خلخال با به‌کارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی خود موفق به بازگشایی تعداد زیادی از راه‌های ارتباطی روستایی شدند که به علت بروز کولاک، بسیاری از این راه‌ها، دوباره مسدود شد که تداوم این وضعیت، کار را برای راهداران سخت کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی و ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل به مردم و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

رحمتی گفت: از مردم درخواست داریم اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس