کد خبر 1040158
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

با اینکه چند سالی از رونمایی آخرین پرچمداران شرکت های  Canon و Nikon میگذرد، شرکت Sony هر ساله دوربین های شگفت انگیزی را وارد بازار می کند؛ یکی از بهترین دوربین های این شرکت دوربین Sony alpha 7R III می باش، این دوربین ویژگی های اساسی را از خود به نمایش می گذارد که آن را در لیست بهترین دوربین های بدون آینه قرار می دهد؛ در واقع معرفی این دوربین شگفت انگیز سبب شده تا کمپانی های بزرگ Canon و Nikon به فکر راهی برای رقابت با این دوربین قدرتمند باشند؛ جالب است بدانید که شرکت Sony از نسخه جدید تر این دوربین نیز رونمایی کرده است؛ دوربین Sony alpha 7R IV به عنوان نسل جدید این دوربین و پرچمدار کمپانی Sony شناخته می شود، این در حالی است که تنها دوربین معرفی شده در طی چند ماه اخیر از سوی کمپانی Canon دوربین Canon EOS 90D است که نمی توان آن را به عنوان یک پرچمدار عنوان کرد.

نتیجه تصویری برای Sony alpha 7R III

شرکت Sony در دوربین Sony alpha 7R III از یک سنسور 42.2 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین استفاده از پردازشگر BIONZ X پردازش اطلاعات را به بالاترین سرعت ممکن رسانده و شما با استفاده از آن می توانید، سریع ترین لحظات ممکن را به آسانی و فقط با فشار دادن یک دکمه فریز کرده و تصاویری طبیعی با کمترین فاصله به واقعیت ثبت کنید. سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه این دوربین برای کسانی که به عکاسی ورزشی و حیات وحش علاقه دارند بسیار مناسب است. مهم نیست در چه شرایطی می خواهید عکس بگیرید، Sony Alpha 7R III آمده تا حتی در کمترین نور بهترین عکس را به همراه بهترین فوکوس ممکن برای شما ثبت کند. Sony این دوربین کوچک را به سیستم فوکوس خودکار 425 نقطه ای مجهز ساخته؛ سیستم فوکوس Alpha 7R III به گونه ای طراحی شده تا برای فوکوس بر روی اجسام کوچک بتوانید بر روی آنها زوم کنید و دقیق ترین فوکوس را بر روی سوژه خود اعمال کنید. این دوربین علاوه بر عکاسی قدرتمند، از سیستم فیلمبرداری خیره کننده ای بهره می برد؛ Alpha 7R III به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از فیلمبرداری HDR با رزولوشن 4K استفاده کنید. چنین قابلیتی تقریبا در هیچ دوربینی مشاهده نمی شود که به عنوان یک فاکتور کلیدی برای این دوربین کامپکت محسوب می شود. از دیگر فاکتور های این دوربین که آن را از رقیبان خود متمایز می کند، رابطه کاربری ساده آن است؛ به این صورت که هر فردی با هر سطح معلومات می تواند به راحتی با آن کار کند. Sony Alpha 7R III به شما این دسترسی را می دهد تا بتوانید دکمه های دوربین را برای خود سفارشی سازی کنید و عملکرد آنها را وابسته به نوع نیاز خود تغییر دهید. به علاوه شما قادر هستید تا تنظیماتی را که بر روی دوربین اعمال کرده اید را ذخیره کرده و در هنگام نیاز از آنها استفاده کنید. این دوربین 657 گرمی نیاز شما را با هر نوع استفاده ای برطرف می کند؛ مهم نیست از آن می خواهید در خیابان استفاده کنید یا در مجالس عروسی، Sony Algha 7R III کاربر خود را قادر می سازد تا در نامساعد ترین شرایط آب و هوایی نیز بتوانید از آن استفاده کند. همچنین شرکت Sony مشکل حجم باتری را در Alpha 7R III برطرف کرده، و قادر است با هر بار شارژ کامل 650 شات عکس بگیرد. به علاوه شما قادر هستید تا با اضافه کردن گریپ به دوربین خود این تعداد را به 1300 شات افزایش دهید. از دیگر ویژگی های این دوربین همه کاره میتوان به عکاسی بی سرو صدا، سیستم لرزشگیر 5 محوره و قابلیت مولتی شات اشاره کرد که به این دوربین اضافه شدند تا Sony alpha 7R III  به دوربینی بی نظیر تبدیل شود. اما اگر شما به دنبال دوربین کامپکتی با بودجه کمتری هستید پیشنهاد میکنم در ادامه با Max-Shop.ir همراه باشید.

یک پله پایین تر از دوربین Alpha 7R III

این دوربین در واقع برادر بزرگتر دوربین Alpha 7R III محسوب می شود و در بسیاری از موارد با آن برابری می کند. Alpha 7 III از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی بهره می برد و رنگ طبیعی پوست و آسمان آبی را همانند واقعیت برای شما ثبت می کند. در این دوربین نیز از پردازشگر تصویر BIONZ X استفاده شده و از سرعت عکاسی 10 فریم بر ثانیه بهره می برد. پس از این نظر می توانید مطمئن باشید که با دوربین سریعی طرف هستید. سیستم فوکوس خودکار این دوربین به 693 نقطه فوکوس هیبریدی مجهز شده و حتی از دوربین Alpha 7R III نیز پیشرفته تر است. Alpha 7R III به محدوده ISO وسیعی مجهز شده و در هر دو میزان ISO بالا و پایین عملکرد مطلوب و قابل قبولی ارائه می دهد. سیستم فیلمبرداری این دوربین نیز همانند دوربین Alpha 7R III از قابلیت  UHD 4K پشتیبانی می کند و قادر است با گامای S-log3 و HLG به فیلمبرداری بپردازد. از دیگر امکانات فیلمبرداری این دوربین می توان به تعقیب مدام فوکوس و عملکرد عالی در نور های کم اشاره کرد. نمایشگر 3 اینچی جای گرفته در آن با مدل Alpha 7R III برابر است.

نتیجه تصویری برای sony alpha 7 III

 نکته قابل ذکر دیگر در مورد صفحه نمایش این دوربین قابلیت "بازشو" آن می باشد، که کار شما را در عکاسی و فیلمبرداری در زوایای طولی آسان می کند. لرزشگیر حرفه ای تعبیه شده در Alpha 7 III، لرزش های ناشی از دست را تا 5 استاپ متوقف می کند و تصاویر ثبت شده با این دوربین همانند تصاویر گرفته شده با استفاده از گیمبال می باشد. شما در این دوربین نیز همانند Alpha 7R III میتوانید، کلید ها را با توجه به نوع نیازتان شخصی سازی کنید. باتری به کار گرفته شده در این دوربین کوچک به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ، 710 شات بگیرید. از دیگر شباهت های این دوربین با دوربین Alpha 7R III، وزن 657 گرمی و عایق بندی آن می باشد. در واقع Alpha 7 III در بسیاری از موارد با دوربین Alpha 7R III شباهت دارد و اگر به دنبال دوربینی با بودجه کمتر هستید این دوربین برای شما مناسب ترین گزینه است. شاید این دوربین در خود ضعف هایی نیز داشته باشد ولی امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد این کمبود ها را جبران می کند؛ با نقد تخصصی این دوربین در سایت   Max-Shop.ir با ما همراه باشید.

فیلمبرداری حرفه ای در قالب DSLR

شرکت Canon آخرین پرچمدار خود را در تاریخ 25 آگوست 2016، رونمایی کرد. این دوربین با امکانات و قابلیت های ویژه به صورت حرفه ای برای فیلمبرداری طراحی شده است. کمپانی Canon در ساخت این دوربین منحصر به فرد از یک سنسور 30.4 مگاپیکسلی استفاده کرده و آن را به عنوان گزینه مناسبی برای آتلیه داران و استفاده در مجالس عروسی تبدیل کرده است. پردازشگر قدرتمند DIGIC 6+ تعبیه شده در این دوربین سرعت عکاسی پیاپی آن را به 7 بر ثانیه افزایش داده است. قرار گیری این پردازشگر در کنار سنسور CMOS سبب شده تا 5D Mark IV ویدیو های 4K را با رزولوشن 4096x2160، با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه، ویدیو های Full HD با رزولوشن 1080p، با سرعت 60 فریم بر ثانیه و ویدیو های HD را با رزولوشن 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه رکورد کند. در کنار سیستم فیلمبرداری حرفه ای، این دوربین در زمینه عکاسی نیز عملکرد بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهد. Canon 5D Mark IV به 61 نقطه فوکوس مجهز شده و در کنار این نقاط، برای جبران نوردهی سنسور نورسنجی 150 پیکسلی جای گرفته است. یکی از فاکتور های کلیدی در این دوربین که

نتیجه تصویری برای 5D Mark IV

آن را به DSLR حرفه ای تبدیل کرده است قابلیت Dual Pixel Raw می باشد. هنگامی که دوربین را بر روی این مود قرار می دهید. دوربین 2 عکس 30 مگاپیکسلی ثبت می کند و به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات نوردهی عکس را تغییر دهید و تصاویری با دقت و وضوح بالا داشته باشید. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به محدوده وسیع ISO بین 100 تا 32000 اشاره کرد که امکان ارتقا آن تا رنج 102400 نیز فراهم است. این محدوده وسیع ISO سبب شده تا 5D Mark IV در بدترین شرایط نوری نیز تصاویر شارپ و با کیفیتی را برای شما ثبت کند. این دوربین 800 گرمی به گونه ای طراحی شده تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. حجم باتری قرار گرفته بر روی آن به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کامل بتوانید 900 عکس بگیرید که در مقایسه با دوربین Mark III شاهد افزایش حجم 50% این دوربین هستیم. به طور کلی شرکت Canon با معرفی این دوربین، انقلابی در صنعت دوربین های DSLR به راه انداخته و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.    

  ‌

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس