گفتگو با استاد حمید شاهنگیان - برخیزید

همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتاب «برخیزید» در سالن کتابخانه مرکزی پارک شهر بررسی و رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست معرفی و رونمایی کتاب «برخیزید» مجموعه خاطرات شفاهی «سید حمید شاهنگیان» آهنگساز سرودهای انقلابی با حضور محمدجواد کربلایی و مرتضی قاضی، مصاحبه کنندگان و روح‌الله رشیدی، محقق و تدوینگر اثر در سالن کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود. ‌

این گفتگو با استاد شاهنگیان را هم بخوانیم:

۵۰ پرسش و پاسخ مشرق با استاد حمید شاهنگیان، پدرِ سرودهای انقلاب اسلامی؛

در ۷۰سالگی وجدان راحتی دارم / در اوقات فراغت، نقاشی می‌کشم / با تدبیر، شرکت‌ها را سودده کردم/ من گوش موسیقایی انقلاب بودم

کتاب «برخیزید» عنوان تازه‌ترین اثر انتشارات راه‌یار است که در حوزه تاریخ شفاهی به بیان خاطرات سیدحمید شاهنگیان از آهنگسازان و مدیران تاثیرگذار حوزه موسیقی انقلاب اسلامی می‌پردازد. شاهنگیان تنظیم و آهنگسازی بسیاری از سرودهای انقلابی نظیر «برخیزید ای شهیدان راه خدا» و یا «خمینی ای امام» را بر عهده داشته است.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، ساعت ۱۵ به کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران واقع در خیابان بهشت، ورودی درب چهارم پارک شهر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس